Условия и условия

Условия и правила за ползване

Awesome Projects LLC
Awesome Projects LLC
Съдържание

I. Общо
II. Наемане
III. Приложимост
IV. Финансови
V. Области
VI. Отговорност
VII. Цялост на данните
VIII. Поддръжка / Асистенция
IX. Правила за план RESELLER / план VPS
X. Политика за съдържание
XI. Политика за употреба
XII. Ресурси
XIII. Валидност

І. Обща информация

Използването на термина "Hostico" в тези условия ще идентифицира компанията S.C. Awesome Projects S.R.L., разположена в Марамуреш, Сигету Мармaциeй, ул. Михай Витезу № 8, като доставчик на услуги. Услугите, предлагани от Hostico, са насочени към физически лица, юридически лица, юридически институции и т.н., които имат правоспособност да бъдат част от договорно сътрудничество. Условията, клаузите и описанията на функционирането на предлаганите услуги, на които се прави справка в този документ под формата на външни линкове, са неразделна част от тези Условия. Допълнителни условия, дори и да са известни, не са част от този документ, освен ако не са изрично въведени и взаимно признати.

Hostico е единственият собственик на всички материали и информация, налични на Уебсайта. Клиентите или посетителите на Уебсайта няма да могат да копират, възпроизвеждат, разпространяват, съобщават публично или прехвърлят каквито и да било материали или части от тях, под каквато и да било форма и по какъвто и да е начин.

Hostico си запазва правото да суспендира предлаганите услуги в случай на нарушение на разпоредбите по-долу или в отсъствието на отговор, предоставен в разумен срок относно тези нарушения. Също така Hostico си запазва правото да разкрие информацията на клиента съгласно Политиката за конфиденциалност за удовлетворяване на всякакви законови изисквания. В случай, че това разкритие не трябва да остане конфиденциално, клиентът ще бъде уведомяван в това отношение.

Hostico си запазва правото да изтрие всяка сметка с 15-дневно предизвестие. Всички термини, които не са посочени в този документ, са отворени за тълкуване и промяна от Hostico без предварително известие.

II. Договориране

Приемането на тези Общи условия е необходимо за всяко начинание, свързано с покупката на услуги, предлагани от Hostico. В момента на подаване на поръчка клиентът поема инициативата за сключване на договорно сътрудничество с Hostico. Ние незабавно ще потвърдим тази инициатива, но това потвърждение не представлява задължение за клиента или Hostico да продължат с активирането на поръчката. Запазваме правото си да приемем или отхвърлим поръчката на клиента след проверка на автентичността и нивото на доверие, показано от клиента относно поръчката.

С поставянето на поръчка клиентът декларативно заявява и гарантира на собствена отговорност, че има правоспособността да закупи услугите, предлагани от Hostico за себе си или за дружеството, което представлява.
Той се задължава да попълни с коректни и валидни данни всички полета, отнасящи се до неговата идентификация, данни, необходими за протичането на сътрудничеството с Hostico. Клиентът е наясно, че предоставянето на некоректна или непълна информация може да повлияе на способността на Hostico да предостави договорените услуги и в определени ситуации може да доведе до отказ на активирането на тези услуги от страна на Hostico. Данните, въведени от клиента, се обработват и администрират в съответствие с Политиката за Поверителност и Споразумението за Обработка на Данни.

III. Приложимост

Тези разпоредби се прилагат за всички клиенти на Hostico, притежатели на който и да е от пакетите или услугите, предлагани на уебсайта, използването на предоставените услуги става само при тези Условия и Правила, които се прилагат за всички договорни отношения между клиента и Hostico. Законът, съгласно който функционират тези условия и правила, е валиден в момента на инициирането на сътрудничеството. Услугите, предлагани от Hostico в рамките на договора, са тези, налични на уебсайта Hostico.

Идентифицирането на всички възможни тълкувания на тези Условия и положения, както и покриването на всички възможни ситуации, които могат да възникнат, е почти невъзможно. Следователно, всяка ситуация или условие, което не е директно или индиректно представено или разгледано в този документ, попада под тълкуванието на Hostico.

IV. Финансов

Общи

Тарифите, които в момента са актуални, са тези, показани на уебсайта Hostico.
В зависимост от избраната услуга, периодът на фактуриране може да варира. Всички плащания ще бъдат извършвани на база фактурата pro forma, издадена от Hostico. Клиентът се съгласява да заплати стойността на услугите предварително за периода, в който те се предоставят.
Независимо от валутата, използвана за показване на тарифите, фактурите и плащанията ще бъдат обработвани в RON по курса на BNR + 2% от датата на фактуриране съгласно действащото законодателство.

Корекцията на валутния курс с допълнителен процент от 2% има за цел да предотврати евентуалните колебания, свързани с вариациите на пазара, както и да поддържа непрекъснатостта и предсказуемостта в обработката на плащанията, осигурявайки по този начин съответствието с поетите финансови задължения и устойчивостта на предлаганите услуги.

Доставка

Фактурите се изпращат в електронен формат по имейл като прикачени файлове и могат да бъдат изтеглени по всяко време от клиентския акаунт. По запитване, те могат да бъдат изпратени и с подпис на упълномощеното лице. В случай че клиентът поиска фактурите да бъдат изпратени в физически формат, разходите за доставка ще бъдат за сметка на клиента.

Отлагане/Спиране/Реактивиране

Услугите за хостинг, предлагани от Hostico, са активни по подразбиране 7 дни след срока, посочен в проформа фактурата.
Услугите, които Hostico закупува от други доставчици (напр. домейни, лицензи, ssl сертификати), могат да бъдат удължавани само в момента на тяхното плащане, като те имат срок на изтичане, равен на срока на проформа фактурата.
Клиентите имат възможност по всяко време да поискат отсрочка на плащането за услугите за хостинг на Hostico. Отсрочката може да бъде предоставена за максимум 14 дни от срока, свързан с хостинг пакета. В извънредни случаи, след внимателна оценка на ситуацията от екипа за поддръжка на Hostico, може да се разгледа възможността за изключение, предоставяйки отсрочка на плащането, която надхвърля 14 дни.

Сметките на клиентите, които не са платили таксите за предоставяне на услугата най-късно 7 дни след датата на падежа, посочена в проформа фактурата, ще бъдат автоматичноSuspendирани в отсъствие на доказателство за плащане или на заявка за отлагане.
Доказателствата за плащане ще доведат само до активиране/реактивиране на поръчаните/притежаваните услуги, фискалната фактура обаче ще бъде издадена само в момента, в който сумата, платена, ще бъде видима в една от банковите сметки на Hostico.
Hostico си запазва правото да възстанови/реактивира сметките само след пълно плащане на всички задължения, дължими от клиента.

Невъзможност за плащане

Hostico си запазва правото да намали периода на валидност на услугите, платени предварително, за да компенсира дългове, дължими от клиента за предоставени, но неплатени услуги.
Компенсирането по този метод ще се извърши въз основа на издадените проформени фактури.
Hostico си запазва правото да suspendira профила на клиента в случай на неплащане на фактурата до посочената на фактурата дата на падеж.
В случай, че се надвиша 30 дни неплащане, профилът заедно с всички съществуващи данни в него ще бъде автоматично изтрит от сървъра.
Всяка последваща заявка за получаване или възстановяване на данните, намиращи се в профила в момента на изтриването, в случай че за тях все още съществува резервно копие, ще бъде обработвана в рамките на минимум 2 часа поддръжка в случай на споделени пакети без права на Reseller, и 4 часа поддръжка в случай на пакети с права на Reseller или VPS.
Допълнителните часове ще зависят от типа на хостинг пакета, както и от количеството данни, свързани с него.
Обемът на необходимите часове поддръжка за възстановяване ще бъде определен и съобщен на клиента след анализ, извършен от техническите оператори на Hostico.

Надграждане / Понижаване

Клиентът има възможност по всяко време да направи ъпгрейд или да намали услугите, които е закупил. За ъпгрейд ще се заплати само разликата между първоначалния пакет и пакета, към който ще се направи ъпгрейд за размера на оставащото време, платено предварително за първоначалния пакет. За намаление оставащият кредит може да бъде използван за удължаване на свързаната услуга, но препоръчваме преди тези операции да се консултирате с екипа на Hostico относно собствените си нужди.
Кредитът за намаление се изчислява само за цялото платено предварително време, във връзка с датата на искането на съответната операция и следващата падежна дата.
Операциите по ъпгрейд / намаление или преминаването към нова оферта се извършват безплатно само веднъж на 60 дни. В случай на ново искане от този тип в посочения период, Hostico си запазва правото да таксува процедурата в рамките на часовете за поддръжка.
Операциите по ъпгрейд / намаление, които включват обединяване на сметки, независимо от периода на извършване, ще бъдат таксувани в рамките на закупените часове за поддръжка.
Операциите по ъпгрейд / намаление, които включват модификация на контролния панел, извършена по искане от клиента, ще бъдат таксувани в рамките на закупените часове за поддръжка.

Услугите, за които представянето използва стойности между минимални и максимални ('от' - 'до'), имат цената показана за минималните стойности. Наличните стойности до представения максимум могат да бъдат избирани срещу такса както по време на процеса на поръчка, така и по-късно.

Парите обратно

Клиентът има право да поиска възстановяване на суми за услугите, заплатени на Hostico по всяко време, обаче, възстановяването ще се извърши при следните условия:

  • ако заявката е подадена в рамките на 30 календарни дни от активирането на поръчката, клиентът ще бъде възстановен в пълния размер, освен в случаите, когато е involved data migration от външен доставчик, в тази ситуация, сумата, еквивалентна на часовете помощ, необходими за прехвърлянето, ще бъде удържана;
  • ако заявката бъде подадена повече от 30 календарни дни след активирането на поръчката на клиента, ще бъде върната само сумата за оставащите пълни месеци, платени (във връзка с датата на заявката за операцията и следващата падежна дата);
  • Ако заявката вече е направена за посочения домейн, клиентът ще бъде възстановен само сумата за оставащите пълни месеци, заплатени (свързани с датата на заявката за операцията и следващата падежна дата);
  • ако заявката вече е направена от клиента в въпрос, те ще бъдат възстановени само за останалите пълни месеци, платени (във връзка с датата на искането за операция и следващата падежна дата);
  • Ако клиентът се възползва от оферта, която включва безплатни услуги (напр. домейни, лицензи, ssl сертификати), тяхната стойност ще бъде приспадната от общата сума, която ще бъде възстановена.

Платените суми няма да бъдат възстановявани за:

  • услуги, които се закупуват чрез Hostico в случай на предоставяне или резервиране на тези услуги от Hostico. Услугите, които попадат в тази категория, включват, но не се ограничават до: регистрация и подновяване на домейни, софтуерни лицензи, ssl сертификати и др.;
  • възстановяването на резервни копия, свързани с хостинг акаунти след тяхното изтриване, независимо от причината, довела до тяхното изтриване;
  • услугите, които са спрени или прекратени в резултат на нарушаване на тези условия и разпоредби, независимо от това дали са открити директно от членовете на екипа на Hostico или уведомени от трета страна;

Връщането на поисканата сума ще бъде обработено от страна на Hostico в срок от 15 работни дни по сметката, от която е била заплатена, или по друга сметка, указана от клиента;
Връщането ще бъде потвърдено в момента на извършването чрез издаване на фактура за анулиране, представляваща стойността на сумата за връщане;
Периодът между извършване на анулирането и реалното постъпване на съответната сума по сметката на клиента не е под контрола на Hostico, той е определен от процедурите и сроковете за междубанкови трансфери;

От сумата, която трябва да бъде възстановена, всяка сума, дължима от клиента на базата на неплатени проформа фактури, издадени за предоставени услуги, ще бъде задържана.

Промени в тарифите

Запазваме правото си да променяме по всяко време тарифите, прилагани за услугите, представени на сайта.
В случай, че новите тарифи се прилагат за текущите услуги на клиентите, те ще бъдат уведомени с поне 30 календарни дни преди влизането им в сила.
Що се отнася до промяната на тарифите за договаряне на нови услуги, минималният срок за уведомление е поне 7 календарни дни.
Услугите, платени предварително, няма да бъдат засегнати от тарифните промени, реализирани само по време на тяхното подновяване.
В рамките на тарифните промени, които включват и промени в конфигурациите на договорените услуги, те ще бъдат приложени към новите конфигурации с цени, съответстващи на колкото е възможно по-близки конфигурации на съществуващите.

Обработка на плащания

В зависимост от типа клиент, начина на плащане, датата на извършване на транзакцията и датата на събиране на плащането може да включва автоматичен или ръчен процес на прилагане. Под автоматична или ръчна обработка разбираме директното участие на търговски оператор на Hostico в процедурата по обработка.
Фискалните фактури за плащания, извършени с карта, ще бъдат издавани само до предпоследния работен ден от месеца. Плащанията, извършени в дните, следващи този ден от същия месец, ще бъдат равностойни на фискални фактури, издадени през следващия календарен месец, съгласно появата им в банковото извлечение.
Независимо от начина на обработка на плащанията или датата на издаване на фискалната фактура, платените услуги ще бъдат активирани в най-кратък срок от Hostico след потвърждаване на плащането от страна на процесора на плащания.

Hostico предлага възможността за запазване на данните на картите в платформите на партньорските платежни процесори.
По този начин клиентът може по всяко време да добави една или повече карти в клиентския си профил и да ги използва за плащане на сметките, без да е необходимо да преминава през целия процес на плащане, въвеждайки данните на картата и последващото потвърждение на плащането.
Също така, паралелно с ръчната употреба на запазената карта за сметките на закупените услуги, тя може да бъде настроена и за периодични плащания на една или повече услуги, така че веднага щом бъде издадена сметка за тази услуга, необходимата сума за нейното продължаване ще бъде автоматично изтеглена от съответната карта.
Чрез активиране на периодичното плащане клиентът дава на Hostico правото да събира, съответно да изтегля сумата, необходима или равностойна на стойността за удължаване на валидността на услугата, за която е активирано периодичното плащане.
Периодичните плащания, събрани и обработени, се подчиняват на общите правила за Връщане на парите.

Издаването на проформирани фактури се извършва автоматично от Hostico в момента на фактурирането на услугите, на базата на данните за контакт и фактуриране, относящи се към услугата, данни попълнени и предоставени от клиента.
Данните, които се намират на проформираната фактура (неплатена фактура), могат да бъдат променяни от клиента само докато тя е в статус про forma. Промяната на тези данни не е възможна след обработката на плащането и издаването на данъчната фактура.
За да се отразят данните на проформираната фактура и на данъчната фактура, данните на платеца от транзакцията, предоставени от банката и обработващия разплащанията, трябва да съвпадат с тях. В противен случай данните на данъчната фактура ще бъдат променени от Hostico, така че да отговарят на данните на платеца.
Задължение на клиента е да се увери в момента на извършване на плащането, че данните, от които следва да извърши плащането, съвпадат с тези, съществуващи на проформираната фактура.
В определени ситуации, в случай че данните на платеца се различават от тези, намиращи се на проформираната фактура, Hostico си запазва правото да свърже клиента за уточняване на ситуацията и за предоставяне на допълнителни данни с цел правилно фактуриране.
Промяната на данните на данъчната фактура е възможна с малко изключения, преди предаването им в националната система E-Factura, и само за текущия месец, преди предаване на счетоводната ситуация.

Кредит / Средства

Клиентът има възможността да депозира суми пари в сметката си под формата на кредит или фондове, които ще бъдат използвани от клиентa за плащане на бъдещи фактури.
Фактурата, генерирана за добавяне на кредит, ще подлежи на данъчното законодателство, под което попада клиентът, което определя прилагането и нивото на ставката на ДДС.
Добавеният кредит в клиентската сметка няма да съдържа свързания ДДС, но при използването или прилагането на кредита за плащане на фактура, съществуващият ДДС по нея не трябва да бъде плащан.
Използването и прилагането на сумите ще бъде решение на клиента и ще се извършва ръчно, те не се използват или прилагат автоматично.
Кредитът може да бъде приложен към фактури само ако стойността му е равна на или по-висока от стойността на фактурата преди прилагането на ДДС. Частичните плащания, по-точно използването на кредита за покриване на фактура с по-висока стойност от кредита, не са възможни.
В случай, че една или повече услуги на клиента са били подновени предварително или те са изразходвали повече ресурси от предоставените, Hostico си запазва правото да използва тези суми за генерираните фактури.
Финансовата ситуация на кредита / фонда е постоянно достъпна в клиентската сметка.
При използването на кредита за плащане на определени услуги, в съответствие с действащото законодателство, съответстващите проформирани фактури стават Оферти за Услуги.
Единственият момент, в който се издава данъчна фактура, свързана с кредита, е в момента на генериране на фактура за добавянето му.
Минималната сума, която може да бъде депозирана, е 10.00 евро, а максималната е 1000.00 евро. Също така, общата налична сума в даден момент не може да надвишава 1000.00 евро.

Промоции

В случай на оферти с безплатни продукти/услуги, те могат да бъдат използвани само на оборудването и мрежата на Hostico. В случай на прехвърляне на услуги към други доставчици/регистратори, клиентът ще бъде таксуван с суми, равностойни на активацията на тези услуги. Hostico си запазва правото да прекрати валидността на промоционалната оферта по всяко време.

По отношение на услугите, които се предлагат безплатно или тези, които са по активна промоция, обикновено офертите важат само за първата година на използване, с изискването, че през втората година трябва да се плати пълната цена на услугата, ако се желае удължаване. Hostico може да освободи от това правило всяка услуга, която счита за подходяща, за неопределен период от време.

Издаването на фактури, както и активирането или реактивирането на свързаните услуги, ще се извършва по време на работното време на търговския отдел, освен по време на празници и законни почивни дни.

В случай на нарушение на представените условия, Hostico си запазва правото да блокира възстановяването на суми на клиента.

Промоционални купони

Промоционалните купони са структурирани в няколко категории, основани на валидността, възможния брой на употребите и датата на стартиране. Тази страница ще показва наличните промоционални купони на редовни интервали заедно с хостинг пакетите/услугите и периодите, за които са валидни.

  • Седмични купони

Всяка седмица от понеделник до неделя, хостинг пакет ще бъде избран на случаен принцип, за да се възползва от промоционален Coupon. Размерът на отстъпката и минималният период на покупка ще варират седмично, като по този начин директно предлагат възможността да изберете подходящия пакет на намалена цена.

  • Флаш купони

Тези купони ще бъдат валидни само за 24 часа, обаче краткият период на валидност ще бъде компенсиран от по-високия процент на отстъпката в сравнение с другите купони.

  • Месечни купони

Поради факта, че не всички от нас разполагат с необходимите ресурси, за да идентифицират краткотрайни купони, решихме да предоставим на клиентите си оферти за всички хостинг пакети всеки месец. Основният фактор за тази отстъпка ще бъде периодът на фактуриране, а не избраният пакет.

  • Празнични купони

Някои празници заслужават да бъдат отпразнувани! По този повод Hostico ще предложи отстъпкови купони за цялата гама хостинг/уеб услуги.

  • Ограничени купони

В отличие от другите купони, представени по-рано, тези не са ограничени от времеви период, а от броя на използванията. Всеки купон в тази категория, след като бъде изчерпан, не може да бъде използван отново.

Общи условия за използване на промоционални купони:
  • промоционалните купони са налични за всички физически и юридически лица
  • отстъпката ще се прилага само за нови хостинг поръчки
  • дейността на сайта трябва да съответства на Условията за ползване на Hostico
  • ваучери не могат да се прилагат с обратна сила
  • купоните не могат да се комбинират с други купони или с други отстъпки, предлагани от Hostico или трети страни
  • купоните важат само за първия закупен период
  • ваучерите важат само за хостинг пакетите на Hostico и частните сървъри
  • услугите/продуктите, предлагани безплатно в закупения хостинг пакет, не подлежат на отстъпка
  • купоните не важат за поръчки за ъпгрейд

V. Домейни

Що се отнася до отношенията по отношение на регистрацията/подновяването на домейни, нашата отговорност е ограничена до предоставянето на услугата за закупуване/подновяване на името на домейна.
Hostico не може и няма да извършва проверка на законността на регистрацията на домейн, като единствената проверка, извършвана от Hostico, е наличността на домейна за регистрация. Проверка на избраното име на домейн за регистрация относно нарушаване на определени закони, както и нарушаване на правата на интелектуалната собственост на трети страни, е отговорност на клиента.

Освен ако не е предвидено друго, или чрез подаване на отделни данни чрез съответния формуляр за поръчка, или чрез писмена комуникация до Hostico, регистрацията на домейни ще се извършва на основание идентификационните данни, съществуващи в клиентския акаунт. Клиентът така става както законен собственик на регистрираните домейни, така и юридически отговорен за тях.

Текущото разпределение на домейна не е под влиянието или контрола на Hostico, а клиентът може да бъде сигурен, че регистрацията/подновяването е извършено само в момента на потвърждение на операцията от наша страна.
Hostico не поема отговорност и не предлага никаква гаранция относно регистрацията/подновяването на домейните.

Разширенията на домейни се управляват от множество различни организации. Всяка от тези организации има свои собствени условия за регистрация, управление и оспорване. За да се извърши успешно регистрация/подновяване, клиентът трябва да предостави информацията и документите, изисквани от членовете на екипа на Hostico, както и да следва стриктно техните указания.
След като домейнът бъде регистриран за предварително определен период, той принадлежи на клиента под формата на избрания низ от символи. Променянето на имената на домейни след потвърждаване на регистрацията или трансфера не е възможно.

Подробните изисквания за всяко разширение, предоставено от Hostico, могат да бъдат видяни, като се посети условия за домейни

Плащането на подновяването на домейните трябва да бъде извършено преди срока на платежната фактура, а именно срока на изтичане, за да се избегнат ситуации, в които домейнът няма да може да бъде подновен. Датите, посочени в описанието на фактурата или в съдържанието на същата, в никакъв случай не представляват крайния срок и не трябва да се считат за краен срок за извършване на плащането. Информацията в описанието е само оценки, предоставени от регистратори на домейни относно валидността им и е включена единствено за обща информация на клиента.
В случай, че домейнът бъде платен след срока на изтичане, Hostico не поема отговорност за допълнителните такси, изисквани от регистратора за реактивиране/подновяване на домейна.

Ако договореният домейн не бъде правилно подновен и в резултат на това стане наличен на пазара и бъде регистриран от други лица поради действие или бездействие от страна на Hostico или поради всякакъв технически проблем, който може да възникне, Hostico не носи отговорност за загубите, понесени от потребителя.

В случай че потребителят понесе загуби в резултат на недостъпността на домейна за период от време или на регистрацията му от други лица, обезщетението, предоставено от Hostico, не трябва да надвишава сумата, платена първоначално за домейна, в съответствие с цената, записана на фактурата. Уведомлението трябва да бъде изпратено до Hostico в писмен вид в срок от 30 дни от датата, когато ситуацията е забелязана.

Hostico не поема отговорност за наличността на домейн имена в периода между подаването на поръчката и действителното плащане за регистрация на домейн. Услугата за регистрация на домейни работи глобално на принципа "първи дошъл, първи обслужен".

Регистрирането на домейн не предоставя имунитет в случай на възражения относно регистрацията, резервирането или използването на съответния домейн. В случай на спор относно домейн, Hostico ще свърже страните директно за разрешаване на ситуацията по мирен път.
Ако двете страни не постигнат съгласие, спорът може да бъде разрешен чрез подаване на иск в съд.
През целия период на мирното разрешаване на спора или съдебното производство, клиентът ще защитава невинността на Hostico и ще приеме, че Hostico може да предприеме всякакви мерки, считани за необходими за защита на интересите си, като тези мерки включват, но не са ограничени до, блокиране, изтриване или прехвърляне на домейна.

Поради начина, по който работи услугахата за DNS на Hostico за споделени пакети чрез DNS клъстера, не могат да съществуват 2 домейна с едно и също име на сървърите на Hostico. Тази ситуация може да предизвика проблем, ако има запис за изтекъл домейн на DNS сървърите на Hostico и трета страна направи поръчка за хостинг на съответното домейн име. В този случай, за да бъде уважена направената поръчка, Hostico ще се свърже с притежателя на хостинга на изтеклия домейн, за да изтрие неговия DNS запис. Ако клиентът не отговори на тази молба, Hostico си запазва правото да изтрие DNS записа на домейна от своите сървъри. Тази действие не влияе по никакъв начин на информацията, съхранявана относно домейна (уебсайт, имейл, бази данни).

VI. Отговорност

Hostico не може да се счита за отговорен за щети, причинени от временното недостъпност на оборудването или мрежата, независимо от причината, която предизвиква това прекъсване.
Това разпоредба включва и щетите, произтичащи от увреждане или загуба на данни.
Клиентът се съгласява да гарантира и да ни счита невинни във връзка с всякакви претенции, щети, включително, но не само, щетите, причинени на трети лица, които произтичат като последица от използването на услугите, нанасящи щети на нашия клиент.

Hostico запазва правото си да извършва кратки операции по поддръжка (5-10 минути) по всяко време на деня, с цел внедряване на мерки, насочени към подобряване на характеристиките (производителност, сигурност, надеждност и др.) на предоставяните услуги. Тези операции могат да бъдат извършвани без предварително уведомление на засегнатите клиенти.

Hostico поема отговорност в случай, че прекъсването на предоставянето на услуги е причинено умишлено или е резултат на небрежност от страна на екипа на Hostico. Клиентът декларира, че разбира и се съгласява, че общата сума на направените от него искове за щети по каквато и да е причина от Hostico, и която би могла да бъде изплатена от Hostico, не може да надвишава по никакъв начин и при никакви обстоятелства, общата сума на таксите, платени от клиента на доставчика в последната фактура за предоставените услуги, за които се искат щети.

Клиентът поема отговорността за всякакви щети, причинени на Hostico пряко или косвено, чрез неправомерното използване на предоставените услуги и нарушаването на тези условия. Това включва, но не се ограничава до, законови такси, такси за адвокати, нотариални такси и всякакви други разходи.

Hostico предоставя чрез своя уебсайт уроци, примери за конфигурация и отговори относно различни аспекти на работата на определени услуги, приложения, операционни системи, контролни панели и др. Всичката информация в тези статии е била тествана и считана за валидна в момента на публикуването им, въз основа на оперативните режими по това време, версиите на наличните приложения и съществуващата документация. Hostico не гарантира постигането на представената или желаната функционалност в резултат на стъпките, изложени в статиите, по-късно, при различни конфигурации и на други версии на приложенията и следователно не поема отговорност за всякакви щети, които могат да произтекат от прилагането на информацията, представена в статиите, независимо от техния тип.

Приложението за управление на клиентски акаунти за услуги предлага функционалността за прехвърляне на услуги, притежавани от един клиентски акаунт на Hostico, към друг клиентски акаунт. Това прехвърляне изисква достъп до клиентския акаунт на притежателя, тъй като може да бъде инициирано само от там и до имейла, свързан с клиентския акаунт, за потвърждение на прехвърлянето. В резултат на наложените мерки за сигурност, Hostico не поема отговорност за направените прехвърляния. Притежателят на услугата е клиентът, който притежава услугата в своя акаунт в момента на всякакви искания за информация или действия относно тази услуга.

Hostico не носи и не може да носи отговорност за разрешаването на бъгове или инциденти по време на интервенции върху приложенията, използвани в ситуацията, в която производителите / доставчиците на съответните приложения не предлагат решение за отстраняване на тези бъгове или спират да предоставят техническа поддръжка.
Hostico не поема отговорност относно лицензиране на софтуерните продукти, използвани от клиента, освен тези, предоставени от Hostico.

VII. Интегритет на данните

В случая на Shared хостинг акаунти и управлявани от нас сървъри, ние сме отговорни за сигурността на сървъра, но не и за приложенията, инсталирани от клиента.
Hostico не поема отговорност за съществуващите пропуски в сигурността в приложенията на клиента и за евентуалните вреди, причинени от злоупотреба с тях.
Отговорността в това отношение остава на администратора, а именно на разработчика на приложението.
Hostico не поема отговорност за защитата на личните електронни устройства, използвани за достъп до договорените акаунти/услуги. Потребителят е отговорен да се увери, че както приложенията, инсталирани/използвани на хостинг акаунтите, така и собствените му устройства са актуални и защитени.

Клиентът ще има достъп до сметките чрез комбинация от потребителско име и парола. Той е отговорен за запазването на тези данни в безопасност, както и на всяка друга чувствителна информация.
Клиентът ще носи отговорност за всички злоупотреби, осъществени чрез упълномощено или неупълномощено използване на тези данни. Ако разбере, че неупълномощена трета страна знае тези данни, трябва да ги нулира незабавно.

Описание на условията, при които се извършва и съхранява резервно копие, е налична на адрес резервно копие Hostico.
Въпреки това, трябва да се има предвид, че не предоставяме никаква гаранция за целостта на резервните копия и единствено отговорен за съществуването на резервно копие на данните е собственикът на съответните данни.

VIII. Поддръжка / Асистенция

Идентификация

Поддръжката на предлаганите услуги е налична чрез методите и в времевия интервал, представен на страницата за контакт, независимо от типа на договорената услуга.

В зависимост от информацията и/или поисканите операции операторите на Hostico могат да прибегнат до идентификация на клиента като притежател на услугите, които са обект на неговите изисквания.
Методите за идентификация варират в зависимост от начина на контакт, използван от клиента, така:

  • телефон - запитване за информация в клиентския акаунт, както и PIN кода за поддръжка
  • чат - влизане в клиентския акаунт
  • съответстващ имейл и билет - използване на пощенската кутия, свързана с клиента за подаване на заявки

Неспазването на исканията на Hostico затруднява идентифицирането на правата на собственост и ще доведе до невъзможност за отговаряне на подадените искания.

Време за отговор

Hostico се опитва да предложи време за отговор под 60 минути за запитвания, изпратени по имейл или тикет. Това време обаче може да бъде повлияно от сложността на самото оплакване, както и от броя на съществуващите запитвания в този момент.
Обменът на информация по телефон, съответно чрез приложението за поддръжка, макар и да се случва в реално време, не гарантира незабавно разрешаване на представената ситуация.

Поддръжка по телефон

Телефонната помощ не може да се използва като метод за проучване или отстраняване на проблеми в реално време.
Всяко запитване, което изисква време за проучване повече от 5 минути, ще бъде насочено към алтернативни канали за помощ.

Hostico запазва правото си да прекрати предоставянето на поддръжка във връзка с клиент в изключителни случаи, като:

  • злоупотреба с искания за поддръжка
  • непристойен език и поведение от всякакъв вид към членовете на екипа на Hostico

Класифицирането на исканията като злоупотреби или на езика, поведението като неприлично, обидно е в правомощията на Hostico.
Всяко искане, което е извън обхвата на предоставяната от Hostico помощ в рамките на VPS Managed и Споделения Хостинг, ще бъде разглеждано чрез съответните часове на помощ и услугата Managed Hosting.

Тези заявки включват, но не се ограничават до:

  • конфигурации на устройства и имейл клиенти
  • помощ с инсталираните приложения
  • всяка друга заявка извън обхвата на стандартната поддръжка на Hostico

Клиентите, които предоставят услуги на Hostico на трети страни, носят отговорността да администрират услугите, предоставени на съответната трета страна, и да осигурят необходимата техническа помощ.
Hostico няма да предоставя техническа помощ на съответните трети страни в тези случаи, при липса на възможността за идентифициране и определяне на естеството на отношенията между клиента на Hostico и третата страна.

VPS хостинг

Отговорността на Hostico във връзка с услугите от тип VPS е ограничена до функционирането и осигуряването на свързаността с интернет на тях. Услугите, инсталирани на VPS, не попадат под юрисдикцията на Hostico, освен в случай на закупуване на услугата Managed VPS.
С изключение на офертите или промоциите, при които помощта е посочена като безплатна в рамките на услугите от тип VPS, помощта не е включена безплатно.
Клиентите, които желаят извършването на операции извън стандартните услуги за помощ, могат да закупят часове за помощ.
Hostico си запазва правото да откаже инсталирането на нови приложения, услуги, библиотеки дори и в рамките на закупените часове за помощ / администриране.

Администриран VPS

Услугата за управление на VPS е достъпна само за VPS, закупени заедно с панел за управление, наличен в офертата на Hostico.
В рамките на управляваната услуга клиентът няма да има достъп до идентификационни данни за вход с права на супер потребител на ниво сървър.

Управлението е свързано и обхваща услугите и приложенията, необходими за функционирането на стандартен хостинг сървър, предоставени от инсталираната контролна панел.
Сред тях изброяваме: уеб сървър, мейл сървър, база данни, контролен панел, FTP сървър, програмни езици, необходими за изпълнението на клиентските приложения.
Всеки запитване относно инсталирането или конфигурирането на услуги и приложения извън тях и контролния панел ще бъде подложено на обработка в рамките на закупените часове на поддръжка.

Управлението на сървъри от Hostico включва следните операции:

  • инсталиране и конфигуриране на контролния панел с неговите свързани услуги
  • инсталиране и конфигуриране на защитна стена
  • периодично обновяване на инсталираните услуги
  • Непрекъснато наблюдение и намеса
  • оптимизации на нивото на услугите
  • автоматизации на сървърно ниво
Неуправляемо / IaaS

Собствениците на услуги от тип IaaS ще получат безплатна помощ само относно функционирането на закупените услуги и тяхната свързаност на ниво инфраструктура.
Конфигурацията на VPS-ове, мрежи, външно съхранение и т.н. не се включва в това.

Преходът към Managed VPS е възможен само с закупуването на нов VPS с съответната опция.
Притежателите на тези услуги могат да се възползват от допълнителна техническа помощ само чрез закупуването на часове за помощ.
Клиентите с VPS, управлявани от тях, ще бъдат уведомени в случай, че VPS е идентифициран като инфектиран или компрометиран поради дейността, която се осъществява в мрежата, или в резултат на задействането на други индикатори, наблюдавани от Hostico.
В зависимост от сериозността на ситуацията и активността на VPS, ще бъдат предприети различни мерки след контактуване на клиента, като: прекратяване на свързаността с публичната мрежа, спиране на VPS и др.
Клиентите носят отговорността да идентифицират и премахнат източника на компрометирането, както и инструментите, използвани от нападателите на VPS, за да го възстановят в действие, и/или могат да изберат да сключат договор за нов VPS за възстановяване на валидните данни, които притежават.
В случай, че клиентът не реагира, не поема отговорността и проблематичната активност на VPS не спира, Hostico си запазва правото да спре функционирането му за неопределен период от време.

Споделено хостинг

Клиентите на пакетите от тип споделено хостинг / shared имат достъп до 24/7 подкрепа относно функционирането и функционалността на услугите, инсталирани на сървъра. Заявките, направени извън тази сфера, могат да бъдат класифицирани и предлагани или в рамките на други услуги на Hostico, или в рамките на закупените часове за подкрепа.
На ниво споделен сървър няма да бъдат прилагани промени, които да влияят на функционирането на услугите, съответно на сървъра за другите клиенти на този сървър.
Притежателите на услуги за споделено хостинг / shared hosting могат да изберат да закупят часове за подкрепа за извършване на операции, които не са включени в стандартната подкрепа.

Управляем хостинг / xCMS

Клиентите, които желаят помощ относно извършването на различни операции в рамките на приложенията, инсталирани от тях, могат да сключат договор за услугата xCMS.
Приложими са условията, определени за услугата Managed Hosting / xCMS.

Реселър хостинг

Както потребителите на услугата Споделен хостинг, клиентите с Реселър пакети също получават 24/7 поддръжка относно функционирането на предлаганите услуги.

Миграция на данни

Прехвърлянето на клиентски данни е операция, извършвана от екипа на Hostico, стига целевият сървър да е част от мрежата на Hostico и операцията да не попада под юрисдикцията на други клаузи в тези условия и разпоредби.

Тази операция не включва никакви разходи в следните случаи:

  • въз основа на първоначалната поръчка на съответния пакет услуга в рамките на услугите Shared Hosting, Reseller и Managed VPS
  • между сървърите в мрежата на Hostico в резултат на операция по ъпгрейд / даунгрейд, с изключение на този, посочен в описанието на тези операции

Операцията ще бъде таксувана по време на часовете за поддръжка в следните случаи:

  • прехвърляне към VPS под управление на клиента
  • прехвърляния на данни, поискани в рамките на 30 дни след активиране на услугата Hostico за акаунти / сайтове / приложения, различни от основната услуга, към която се извършва прехвърлянето
  • Ако, поради действие / бездействие на клиента, противоречащо на инструкциите на Hostico, преносът на данни трябва да бъде възстановен
  • Всяка операция, която не може да бъде извършена с автоматизирани средства и изисква ръчна или персонализирана намеса.

Поради многобройните възможни комбинации от настройки, както за приложението, така и за програмния език, не можем да предложим абсолютна гаранция и не поемаме отговорност за оптималната работа на сайта/приложението след промяна на пакета, миграция или клониране на приложения. Всеки потребител може да има свои собствени конфигурации, които могат да влияят на производителността и съвместимостта с устройства и специфични среди. Клиентът трябва да се увери, че данните са мигрирани съгласно искането и, в случай на пощенски касички, потребителят носи отговорност за настройването/пренастройването на пощенските клиенти, които използва.
Hostico не може да бъде направен отговорен за евентуални грешки в работата или затруднения при достъпа до определени функционалности, които могат да възникнат след миграция между различни сървъри, както на ниво сайт/приложение, така и на пощенските кутии.

Часове на поддръжка

Часовете за поддръжка представляват времето, отделено за клиентски запитвания в течение на един месец. Те са разделени на 2 категории, а именно:

  • часове за поддръжка, предоставяни по подразбиране в рамките на закупените услуги
  • допълнителни часове за поддръжка, закупени за извършване на задачи извън стандартната поддръжка

Основната разлика тук е в периода на валидност и възможността за натрупване.
Часовете за подкрепа, предоставени имплицитно, са валидни само за месечни периоди, те изтичат в края на всеки платен месец на хостинг, не могат да бъдат натрупвани с тези от следващия месец.
Часовете за подкрепа, закупени директно, могат да бъдат натрупвани с други часове за подкрепа и те не изтичат.
Закупуването на часове за подкрепа не гарантира поемането или разрешаването на запитванията, изпратени до екипа на Hostico.
Отчитането на часовете за подкрепа на нивото на запитванията, подадени до техническия екип, ще се извършва на базата на времето, отделено за решаване на проблема от техническия оператор на Hostico.
Часовете за подкрепа ще бъдат отчитани за всички технически запитвания, направени в рамките на услугите VPS Managed, независимо от начина на контакт, отчитането ще се извършва както за директно подадените запитвания от титуляра, така и за евентуални трети лица, на които е предоставено правото на техническо запитване.

Под нестандартни операции за поддръжка разбираме всяко действие, което може да бъде извършено директно от клиента (с или без напътствия от екипа за поддръжка на Hostico), но поради различни причини, се иска да бъде извършено от техническите оператори.

IX. Правила за RESSELLER план / VPS план

Клиентът има право на свои собствени договорни отношения, основани на онлайн присъствието, предоставено от Hostico. В този случай клиентът остава от наша гледна точка основният договорен партньор. Клиентът е задължен да предаде условията и положенията, изложени в този документ, на всички трети лица, с които се ангажира, и да се увери, че те ги разбират, приемат и спазват.

В случай на промени, които трябва да бъдат направени на клиентите на реселъра / притежателя на VPS, те са задължени да съдействат. По искане, те трябва да ни предоставят контактните данни на своите клиенти. Hostico си запазва правото да изисква директно писмено потвърждение за всякакви промени, които трябва да бъдат направени относно клиентите на реселъра / притежателя на VPS.

Реселърът / собственикът на VPS е отговорен за всяко нарушение на условията и правилата, извършени от собствените му клиенти. Това включва и финансовата отговорност за всякакви щети, причинени в резултат на тези нарушения.
Реселърът / собственикът на VPS се съгласява да освободи Hostico от всички искове, които могат да произтичат от трети страни и други договорни партньори.

Х. Политика на съдържанието

Услугите, предлагани от Hostico, ви предоставят свободата да качвате, разгръщате и експлоатирате приложения както за лична, така и за търговска употреба.
Използването на различни приложения чрез услугите на Hostico подлежи на Условията и Правилата на тези приложения.

Отговорността на клиента е да идентифицира собствената информация и информацията, принадлежаща на други физически или юридически лица, и на всякакви други организации.
Спазването и съответствието с авторските права, регистрираните търговски марки и други видове интелектуална собственост остава в отговорността на клиента и следователно, клиентът се ангажира да не публикува съдържание, което може да наруши правата на трети страни или законите в сила.

Оборудването и мрежата на Hostico могат да се използват само за законни цели.
Предаването, съхраняването или разпространението на каквито и да било информация, данни или материали, които нарушават приложимите законови разпоредби или които, пряко или косвено, могат да улеснят нарушаването на което и да е законово разпределение, е забранено.

При никакви обстоятелства и по никакъв начин услугите, предлагани от Hostico, няма да се използват за комуникация, препратка или насочване към следните.

  • материали или информационно съдържание, които нарушават авторски права, права на търговска марка, както и всякакви други права на интелектуална собственост, принадлежащи на трета страна
  • нагота, порнография, всякакъв образ или текст със сексуално или неприлично съдържание, без да се спазват приложимите законови условия
  • детска порнография
  • заплахи, злоупотреба, тормоз, клеветнически изказвания
  • всякакво изображение или текст, предназначени да насърчават ксенофобия;
  • текст или материали с насилствено естество
  • оклеветяващо, обидно, унижаващо или клеветническо съдържание
  • съдържание с расов или дискриминационен характер
  • съдържание, което е измамно, фалшиво, подвеждащо или мошеническо
  • съдържание, което нарушава личния живот на трета страна или нарушава техните законни права
  • вулгарно, неприлично, неподобаващо или незаконно съдържание
  • вируси, троянски коне или други подобни
  • пиратски софтуер или софтуер, насочен към тези, които пиратстват софтуер или участват в подобни дейности

Клиентът се задължава да отговаря на исканията на Hostico относно оплакванията, подадени от трети лица относно съдържанието на сайта в срок от 5 дни след получаване на уведомлението по имейл. Hostico не е задължен да проверява или преглежда съдържанието, публикувано от клиентите.
Hostico си запазва правото да премахва или модифицира по своя преценка всякакво съдържание на клиента, което е установено, че нарушава тези условия, с предварително уведомление.
Hostico си запазва правото даSuspendeira акаунта на всеки клиент, който нарушава тези разпоредби без предварително уведомление.

В случай че клиентът събира/обработва лични данни, техните отговорности е да осигурят, че това събиране/обработка е в съответствие с приложимото законодателство.

XI. Политика за използване

Тази политика е необходима за защита на качеството на хостинг услугата.
Искаме да отговорим на изискванията на всички наши клиенти, предоставяйки услуги с високо качество, което може да бъде постигнато и с помощта на клиента.
Начинът, по който клиентът използва услугите, предоставени от Hostico, е тясно свързан с доброто функциониране на оборудването и мрежата, като е необходимо осигуряване на подходяща среда за предоставяне на хостинг услугите.

Не позволяваме използването на програми, които работят непрекъснато в бекгранда.
Не позволяваме изпълнението на скриптове чрез cron, зададени на интервали по-малки от 5 минути.
Не позволяваме използването на CGI скриптове.

Следните дейности са забранени:
  • използване на услугите на Hostico за създаване или предаване на компютърни вируси, червеи, наводняване, пощенски бомби или участие в атаки за отказ на услуга
  • използването на скриптове за прокси или IRC, или типове като FormMail, PhpShell или други подобни, включително търговски скриптове, които съдържат известни уязвимости за сигурност, чат стаи, wap чатове; IRC Egg Drop ботове, торент тракери и др., топ сайтове, онлайн игри (с изключение на flash игри)
  • събиране на лична информация за незаконни цели
  • неразрешен достъп до данни, системи или мрежи (фишинг, спуфинг, прокси, хакване, шпиониране и др.), включително всяка опит за проучване, сканиране или тестване на уязвимостта на системата или мрежата или за създаване на пробиви в сигурността без разрешението на собственика на мрежата или системата
  • всяка намеса в услугата, предоставена на потребител, на сървър или мрежа, като: мейл бомбардировка, наводняване, умишлени действия за претоварване на системата
  • Спуфинг на TCP-IP пакети
  • да качват инфектирани, повредени файлове или всякакъв друг софтуер или подобно приложение, което може да навреди на трета страна
  • да ограничи или предотврати някой друг потребител да използва услугите на Hostico
  • да събира или събира информация или имейл адреси на трети лица без тяхното съгласие

Всякакви опити за нанасяне на вреда на сървърите или клиентите са строго забранени. Всяка дейност, която влияе на нормалната работа на сървъра, ще се счита за злоупотреба и ще бъде оценена като опит за нанасяне на вреда на останалите настанени клиенти.
Всички скриптове, които предполагат потенциален риск за сигурността или могат да повлияят на производителността на сървърите или сигурността на мрежата, ще бъдат автоматично затворени или премахнати без предизвестие.

Hostico запазва правото си да действа бързо за премахване, блокиране или нулиране на достъпа до всяка сметка, приложение, дейност или информация, които по своята същност могат да повлияят на функционирането на съответното оборудване на мрежата на Hostico или могат да навредят на правата на трета страна.

Поща

С оглед на добрата работа на електронната поща, следните разпоредби трябва да бъдат взети предвид от клиента.
Съгласно законовите разпоредби, извършването на търговски съобщения чрез електронна поща е забранено, освен в случаите, когато получателят предварително е изразил изричното си съгласие да получава такива съобщения.

Имейл списъци / Бюлетин

Могат да се управляват имейл списъци при условие че лицата изрично дават своето съгласие в това отношение, съгласие, което трябва да бъде регистрирано от оператора на списъка и съхранявано през целия живот на имейл списъка.
Hostico изисква всеки имейл с търговски характер или като част от имейл списък да съдържа прости и видими опции за "double opt in/double opt out".
Масовото изпращане на имейли води до изразходване на ресурсите на един сървър, това действие има негативно влияние върху качеството на услугите, получавани от клиента, и следователно имаме няколко препоръки в това отношение:

  • изпращането трябва да се извърши рано сутринта (до 09:00) или вечер след 22:00
  • изпращането трябва да бъде ограничено до няколко десетки имейла/минута

Неспазването на тези препоръки може да доведе до:

  • конгестия на имейл сървъра поради много висок обем на заявки, понякога водеща до блокиране на имейл сървъра
  • блокиране на IP адреса, от който се изпраща, в множество спам списъци, с последствия за всички клиенти, хостващи приложения на съответния сървър
  • много ниско класиране по отношение на имейл услуги като Yahoo, Gmail и др.
  • голямо забавяне в предаването на имейли
  • доставката до други имейл сървъри може да стане невъзможна
  • влияещи на всички клиенти, свързани с мрежата поради неправилното функциониране на сървърите.

Hostico не ограничава броя на имейлите, които могат да бъдат изпращани на час, но мониторира трафика на SMTP и си запазва правото да се намеси, включително чрез изтриване на изпратени съобщения и свързване с клиента в случай, че смятаме, че определено изпращане не се вписва в обема на закупения пакет услуги, или застрашава функционирането на сървъра.
В случай че клиентът притежава списък с имейли, се препоръчва да се свърже с Hostico за установяване на добри практики за изпращане и включване в оптимален пакет услуги за него.

Ограничението за прикачен файл е 25MB. Максималният брой получатели на съобщение е 25.

Не препоръчваме / позволяваме изпращането на съобщения до голям брой получатели CC/BCC, тъй като в случай, че единствено един адрес от получателите е неправилен/неработещ, цялото съобщение ще остане блокирано на сървъра.
С цел предотвратяване на всякакви негативни ефекти относно функционирането на услугите, Hostico си запазва правото да ограничи по всяко време определени параметри на предоставената на клиентите имейл услуга.

Политика против спам

Изпращането на неканени търговски съобщения (SPAM) за промоция на всякакъв сайт, използващ нашите сървъри или чрез сървъри на трети страни за промоция на всякакъв сайт или приложение, хоствано в мрежата на Hostico, ще доведе до спиране или анулиране на хостинг акаунта на клиента, без предварително уведомление.

Hostico не позволява използването на услугите си директно или индиректно за изпращане, предаване, обработка или доставяне на имейл съобщения:

  • непотърсени (спам) в нарушение на всякакви съществуващи закони в тази връзка
  • до имейл адреси, получени чрез методи на събиране
  • към адреси, които са непълни или неточни
  • които не отговарят на най-добрите практики в индустрията
  • за закупени, наетие или взети назаем списъци
  • към списъци, които ще генерират голям брой оплаквания от СПАМ
  • към адреси, които ще доведат до IP адреса да бъде включен в черни списъци
  • които използват или съдържат фалшиви заглавия
  • които използват или съдържат не-съществуващи домейн имена
  • които скриват или се опитват да усложнят откритията на източника на предаване
  • които използват други заблуждаващи методи за адресиране
  • които използват домейн името на трета страна без тяхното съгласие
  • изпратени през сървър на трета страна без тяхното съгласие
  • които съдържат неверна или подвеждаща информация

Клиентът се задължава да отговори на исканията на Hostico във връзка с жалбите, направени от трети лица относно дейността му в срок от 5 дни от изпращането на уведомлението.
Hostico си запазва правото да изисква по всяко време доказателства относно съгласието, дадено от абоната на оператора на списъка за изпращане на съобщения.
Hostico си запазва правото да изисква от оператора на списъка методите за абониране/отписване, представени на абонатите.
Hostico си запазва правото да спре дейността на акаунта в случай, че тези разпоредби не се спазват.

Изпращане / получаване на имейли

Hostico не може да гарантира доставката на имейл съобщения, изпратени от оборудването или мрежата на Hostico, до пощенските кутии на получателите.
Hostico също така не може да гарантира доставката на имейли, независимо от местоположението на изпращача/получателя (вътрешно/външно на мрежата на Hostico).

Изпращането и получаването на имейл може да бъде повлияно от няколко вътрешни или външни фактора, сред които изброяваме:

  • пощенски кутии без налично пространство, които вече не могат да получават съобщения
  • IP адреси на податели, включени в различни черни списъци, чийто достъп до целевия пощенски сървър е блокиран
  • повреди във връзка с изпращането/получаването на пощенски сървъри
  • неправилности на вътрешно/външно ниво на мрежата
  • пощенски сървъри с агресивни антиспам филтри
  • съдържание на имейл, считано за спам от сървъра на подателя/получателя
  • прикачени файлове, които надвишават размера на лимита, приет от пощенския сървър на изпращача/получателя
  • временни откази на имейл съобщения поради политики за сиви списъци
  • и т.н.
Посветен IP

Състоянието на предоставените IP адреси на клиентите се проверява предварително преди действителното им разпределение.
Проверка включва, но не се ограничава до: състоянието на IP адреса в различни черни списъци, неговата репутация и т.н.
Следователно, последващата смяна на IP адреса ще бъде извършена само по добре обосновани причини. Искането за смяна на IP адрес може да бъде отказано или таксувано в случай, че в резултат на действията, предприети от клиента, съответното състояние репутацията на IP адреса е била засегната.
Смяната на предоставения IP адрес ще включва еднократна такса от 10€

Услугите с включен Дедикиран IP ползват единствен Дедикиран IP, който ще бъде разпределен на всички домейни, поддомейни и сметки, които ще работят под тази услуга. Ако желаете да разделите определени домейни, поддомейни или сметки на други единични Дедикирани IP, е необходимо да бъдат закупени отделно.
Разпределянето на IPv6 (където е възможно) се извършва паралелно с разпределянето на IPv4, тъй като те не се изключват взаимно. Предоставяната услуга ще функционира едновременно на IPv4 и IPv6. По искане на клиента адресът IPv6 може да бъде премахнат.

XII. Ресурси

Всеки споделен хостинг акаунт има собствени ресурси в зависимост от типа на закупения пакет. Подробният списък на тези ресурси може да бъде видян, като се посети страницата използване на ресурси
Всички акаунти се наблюдават, за да се проследява потреблението на ресурсите им.
Hostico си запазва правото да се свърже с клиента с цел ъпгрейд на притежавания пакет или с предложения за подобряване на производителността, ако един или всички ресурси на притежавания хостинг акаунт често се използват на максималната си мощност.

На споделените хостинг акаунти не могат да се съхраняват файлове с размер над 500 MB, с изключение на резервното копие на акаунта.
Услугите на Hostico не могат да се използват за стрийминг на аудио, видео, споделяне на файлове, споделяне на изображения.
Също така е забранено използването на нашите сървъри като хранилище (напр. филми, mp3, снимки, архиви, софтуерни комплекти и др.)

Hostico си запазва правото да спре приложения или акаунти, чиято дейност пречи или оказва влияние по какъвто и да е начин на правилното функциониране на сървъра без предварително известие.

Планът Reseller позволява безплатното създаване/добавяне на до 10 хостинг акаунта, включително собствените акаунти на реселъра. Клиентите, които искат да създадат/добавят повече акаунти, имат възможност да закупят по-високи лимити от подразбиращите се.
В случай на VPS, администрирани от Hostico, е възможно лицензът на контролния панел, инсталиран на VPS, да налага ограничение върху броя на акаунтите и/или домейните, които могат да бъдат създадени в рамките на съответния лиценз. Това ограничение може по всяко време да бъде променяно и/или премахвано чрез извършване на понижение/повишение на лиценза на контролния панел.

Предоставеното пространство за VPS пакетите представлява общата стойност, отпусната на сървъра, но не и стойността, от която клиентът ще се възползва директно за своите данни (файлове на сайта, бази данни, имейли).
От общото отпускано пространство част ще бъде заета / използвана от операционната система, инсталирана на VPS, както и от евентуалния контролен панел. Достъпното пространство директно за данните на клиента е по-малко.
Част от това пространство трябва също така да бъде винаги налична за възможността за актуализиране на операционната система и другите приложения, инсталирани на нея.
Притежателите на VPS, управлявани от Hostico, ще бъдат автоматично уведомявани, когато наличните ресурси на VPS започнат да наближават критично ниво, за да могат да предприемат необходимите мерки.
В случай че клиентът не предприеме никакви мерки за увеличаване на наличното пространство за съхранение, а то намалее под стойност 1%, съответно 1GB, Hostico си запазва правото да спре функционирането на VPS, за да защити информацията, намираща се на него.

За представянето на разширените възможности на характеристиките на предлаганите услуги, в някои случаи могат да се използват думи като "Неограничен" и/или "Неконтролируем" с цел описване на тези услуги.
Тези думи се отнасят до възможността за използване на високо количество ресурси и не обозначават възможността за неограничено ползване на тези ресурси, по-точно без съществуването на горен праг, свързан с тях.
Тези прагова по отношение на ресурсите, които могат да бъдат създадени или добавени (пощенски кутии, подсайтове, паркирани домейни, домейни за довършване и т.н.) са установени на номер (количество) 999.
Що се отнася до прага за месечен трафик, той се определя от широчината на лентата, зададена на договорената услуга, при постоянна скорост от XMb/s (широчина на лента/секунда), като не е възможно надвишаването на трафик от X*S/Месец (широчина на лента/секунда * брой секунди за месеца).

Използване на ресурси
Споделен VPS

В рамките на VPS-ите с споделени ресурси използването им на максимално ниво постоянно е забранено.
Hostico ще следи разхода на ресурси и ще уведомява клиента в случаите, когато разходът надвишава следните прагове:

  • CPU 100% за периоди по-дълги от 30 минути

Клиентът ще има възможност или да идентифицира и разреши възникналата ситуация, или да премине на отделен VPS. Hostico си запазва правото да спре работата на VPS, ако неговите процеси влияят на правилното функциониране на други VPS на VPS възела или в случай на игнориране на множество известия, изпратени във връзка с това.

Посветен VPS

Алокираните ресурси за тези видове VPS са 100% посветени.
Их употреба следователно може да се извършва на максимално ниво за по-продължителни периоди.

ХIII. Валидност

Настоящият документ е валиден за неопределен период.
Hostico си запазва правото да прави изменения в настоящия документ, поради което клиентите са помолени да го проверяват периодично.
Измененията, направени по този документ, са налични на адрес: Актуализирани условия
В случай на значителни промени клиентите ще бъдат уведомени по електронна поща.
Ако имате допълнителни въпроси, моля свържете се с нас.

Последна актуализация 02.04.2025

Този документ е неофициален превод. Юридическият валиден вариант е оригиналният документ на румънски език. В случай на несъответствия, румънската версия ще има предимство.