Условия и условия

Условия и правила за ползване

Awesome Projects LLC
Awesome Projects LLC
Съдържание

I. Общи
II. Договориране
III. Приложимост
IV. Финансови
V. Домейни
VI. Отговорност
VII. Цялост на данните
VIII. Поддръжка / Асистенция
IX. Правила за план RESELLER / план VPS
X. Политика на съдържанието
XI. Политика за употреба
XII. Ресурси
XIII. Срок на валидност

І. Обща информация

Използването на термина "Hostico" в тези условия ще идентифицира компанията S.C. Awesome Projects S.R.L., разположена в Марамуреш, Сигету Мармaциeй, ул. Михай Витезу № 8, като доставчик на услуги. Услугите, предлагани от Hostico, са насочени към физически лица, юридически лица, юридически институции и т.н., които имат правоспособност да бъдат част от договорно сътрудничество. Условията, клаузите и описанията на функционирането на предлаганите услуги, на които се прави справка в този документ под формата на външни линкове, са неразделна част от тези Условия. Допълнителни условия, дори и да са известни, не са част от този документ, освен ако не са изрично въведени и взаимно признати.

Hostico е единственият собственик на всички материали и информация, налични на Уебсайта. Клиентите или посетителите на Уебсайта няма да могат да копират, възпроизвеждат, разпространяват, съобщават публично или прехвърлят каквито и да било материали или части от тях, под каквато и да било форма и по какъвто и да е начин.

Hostico си запазва правото да суспендира предлаганите услуги в случай на нарушение на разпоредбите по-долу или в отсъствието на отговор, предоставен в разумен срок относно тези нарушения. Също така Hostico си запазва правото да разкрие информацията на клиента съгласно Политиката за конфиденциалност за удовлетворяване на всякакви законови изисквания. В случай, че това разкритие не трябва да остане конфиденциално, клиентът ще бъде уведомяван в това отношение.

Hostico си запазва правото да изтрие всяка сметка с 15-дневно предизвестие. Всички термини, които не са посочени в този документ, са отворени за тълкуване и промяна от Hostico без предварително известие.

II. Договориране

Приемането на тези Общи условия е необходимо за всяко начинание, свързано с покупката на услуги, предлагани от Hostico. В момента на подаване на поръчка клиентът поема инициативата за сключване на договорно сътрудничество с Hostico. Ние незабавно ще потвърдим тази инициатива, но това потвърждение не представлява задължение за клиента или Hostico да продължат с активирането на поръчката. Запазваме правото си да приемем или отхвърлим поръчката на клиента след проверка на автентичността и нивото на доверие, показано от клиента относно поръчката.

С подаването на поръчка клиентът декларира и гарантира на собствена отговорност, че разполага с правоспособност да закупи услугите, предлагани от Hostico, за себе си или за компанията, която представлява.
Той е задължен да попълни всички полета относно своята идентификация с правилни и валидни данни, които са необходими за сътрудничеството с Hostico. Клиентът е запознат, че предоставянето на неправилна или непълна информация може да повлияе на способността на Hostico да предоставя договорените услуги и в определени ситуации може да доведе до отказ за активиране на тези услуги от Hostico. Данните, въведени от клиента, се обработват и управляват в съответствие с Политиката за поверителност, както и с Споразумението за обработка на данни.

III. Приложимост

Тези разпоредби се прилагат за всички клиенти на Hostico, притежатели на който и да е от пакетите или услугите, предлагани на уебсайта, използването на предоставените услуги става само при тези Условия и Правила, които се прилагат за всички договорни отношения между клиента и Hostico. Законът, съгласно който функционират тези условия и правила, е валиден в момента на инициирането на сътрудничеството. Услугите, предлагани от Hostico в рамките на договора, са тези, налични на уебсайта Hostico.

Идентифицирането на всички възможни тълкувания на тези Условия и положения, както и покриването на всички възможни ситуации, които могат да възникнат, е почти невъзможно. Следователно, всяка ситуация или условие, което не е директно или индиректно представено или разгледано в този документ, попада под тълкуванието на Hostico.

IV. Финансов

Общи

Настоящите цени са показани на уебсайта на Hostico.
В зависимост от избраната услуга, периодът на фактуриране може да варира. Всички плащания ще се извършват въз основа на проформа фактура, издадена от Hostico. Клиентът се съгласява да заплати услугите предварително за периода, през който те се предоставят.
Независимо от валутата, използвана за показване на цените, фактурите и плащанията ще бъдат обработвани в RON по курса на BNR на датата на фактуриране, съгласно приложимото законодателство.

Доставка

Фактурите се изпращат в електронен формат по имейл като прикачени файлове и могат да бъдат изтеглени по всяко време от клиентския акаунт. По запитване, те могат да бъдат изпратени и с подпис на упълномощеното лице. В случай че клиентът поиска фактурите да бъдат изпратени в физически формат, разходите за доставка ще бъдат за сметка на клиента.

Отлагане/Спиране/Реактивиране

Хостинг услугите, предлагани от Hostico, са активни по подразбиране за 7 дни след крайния срок, посочен в проформа фактурата.
Услугите, които Hostico купува от други доставчици (напр. домейни, лицензи, SSL сертификати), могат да бъдат удължавани само по време на плащането, като имат срок на валидност, равен на крайния срок в проформа фактурата.
Клиентите имат възможност да поискат отлагане на плащането за хостинг услугите на Hostico по всяко време. Отлагането може да бъде предоставено за максимален период от 14 дни след крайния срок, свързан с хостинг пакета. В изключителни случаи, след детайлна оценка на ситуацията от екипа за поддръжка на Hostico, може да бъде разгледан потенциален изключение, предоставящо отлагане на плащането, което надвишава 14 дни.

Клиентски акаунти, които не са платили таксите за услуги най-късно 7 дни след крайния срок, посочен в проформа фактурата, ще бъдат автоматично спирани в отсъствие на доказателство за плащане или искане за отлагане.
Доказателство за плащане ще доведе единствено до активиране/реактивиране на поръчаните/удържаните услуги, фискалната фактура ще бъде издадена само в момента, когато платената сума е видима в една от банковите сметки на Hostico.
Hostico си запазва правото да възстанови/реактивира акаунти единствено след пълно плащане на всички дължими суми от клиента.

Невъзможност за плащане

Hostico си запазва правото да удължи срока на валидност на услугите, платени предварително, за да компенсира дълговете, дължими от клиента за предоставени, но неплатени услуги.
Компенсацията чрез този метод ще бъде основана на издадените проформи фактури.
Hostico си запазва правото да спре акаунта на клиента в случай на неплащане на фактурата до посочения срок на издадената фактура.
Ако неплащането надвиши 30 дни, акаунтът заедно с всички съществуващи данни в него ще бъде автоматично изтрит от сървъра.
Всеки следващ иск относно получаването или възстановяването на данни по акаунта по време на изтриването, в случай че резервно копие все още съществува, ще бъде разгледан в рамките на минимум 2 часа поддръжка за споделени пакети без права на реселър, съответно 4 часа поддръжка за пакети с права на реселър или VPS.
Допълнителното време, необходимо за възстановяване, ще зависи от типа на хостинг пакета, както и от количеството свързани данни.
Необходимите часове поддръжка, нужни за възстановяване, ще бъдат определени и съобщени на клиента след анализ, извършен от техническите оператори на Hostico.

Надграждане / Понижаване

Клиентът има възможност да ъпгрейдва или да понижава закупените услуги по всяко време. За ъпгрейд се таксува само разликата между първоначалния пакет и пакета, към който се прави ъпгрейд, за оставащото време, платено предварително за първоначалния пакет. За понижение останалият кредит може да се използва за удължаване на свързаната услуга, но препоръчваме да се консултирате с екипа на Hostico относно вашите специфични нужди, преди да извършите тези операции.
Кредитът за понижение се изчислява само за цялостните месеци, платени предварително, във връзка с датата на искането за операцията и следващата падежна дата.
Операции по ъпгрейд/понижение или преходи към нова оферта се извършват безплатно само веднъж в рамките на 60-дневен период. В случай на ново искане от този тип през този период, Hostico си запазва правото да начисли такса за процедурата в рамките на часовете за поддръжка.
Операции по ъпгрейд/понижение, които включват консолидиране на акаунти, независимо от времевия период, в който са извършени, ще бъдат таксувани в рамките на закупените часове за поддръжка.
Операции по ъпгрейд/понижение, които включват промяна на контролния панел, извършвани по искане на клиента, ще бъдат таксувани в рамките на закупените часове за поддръжка.

Услугите, за които представянето използва стойности между минимални и максимални ('от' - 'до'), имат цената показана за минималните стойности. Наличните стойности до представения максимум могат да бъдат избирани срещу такса както по време на процеса на поръчка, така и по-късно.

Парите обратно

Клиентът има право да поиска възстановяване на суми за услугите, заплатени на Hostico по всяко време, обаче, възстановяването ще се извърши при следните условия:

  • ако заявката е подадена в рамките на 30 календарни дни от активирането на поръчката, клиентът ще бъде възстановен в пълния размер, освен в случаите, когато е involved data migration от външен доставчик, в тази ситуация, сумата, еквивалентна на часовете помощ, необходими за прехвърлянето, ще бъде удържана;
  • ако заявката бъде подадена повече от 30 календарни дни след активирането на поръчката на клиента, ще бъде върната само сумата за оставащите пълни месеци, платени (във връзка с датата на заявката за операцията и следващата падежна дата);
  • Ако заявката вече е направена за посочения домейн, клиентът ще бъде възстановен само сумата за оставащите пълни месеци, заплатени (свързани с датата на заявката за операцията и следващата падежна дата);
  • ако заявката вече е направена от клиента в въпрос, те ще бъдат възстановени само за останалите пълни месеци, платени (във връзка с датата на искането за операция и следващата падежна дата);
  • Ако клиентът се възползва от оферта, която включва безплатни услуги (напр. домейни, лицензи, ssl сертификати), тяхната стойност ще бъде приспадната от общата сума, която ще бъде възстановена.

Платените суми няма да бъдат възстановявани за:

  • услуги, които се закупуват чрез Hostico в случай на предоставяне или резервиране на тези услуги от Hostico. Услугите, които попадат в тази категория, включват, но не се ограничават до: регистрация и подновяване на домейни, софтуерни лицензи, ssl сертификати и др.;
  • възстановяването на резервни копия, свързани с хостинг акаунти след тяхното изтриване, независимо от причината, довела до тяхното изтриване;
  • услугите, които са спрени или прекратени в резултат на нарушаване на тези условия и разпоредби, независимо от това дали са открити директно от членовете на екипа на Hostico или уведомени от трета страна;

Заявената сума ще бъде обработена от Hostico в срок до 15 работни дни в сметката, от която е извършено плащането, или в друга сметка, посочена от клиента;
Връщането ще бъде потвърдено в момента на обработка чрез издаване на коригираща фактура, представляваща еквивалента на сумата, която ще бъде възстановена;
Периодът между издаването на корекцията и фактическото постъпване на съответната сума в сметката на клиента не е под контрола на Hostico, тъй като се определя от процедурите и сроковете за междубанкови трансакции;

От сумата, която трябва да бъде възстановена, всяка сума, дължима от клиента на базата на неплатени проформа фактури, издадени за предоставени услуги, ще бъде задържана.

Промени в тарифите

Запазваме си правото да променяме по всяко време тарифите, приложими за услугите, представени на сайта.
В случай че новите тарифи се прилагат за текущите услуги на клиентите, те ще бъдат уведомени най-малко 30 календарни дни преди да влязат в сила.
Що се отнася до модификацията на тарифите, приложими за сключване на нови услуги, минималният срок за уведомление е поне 7 календарни дни.
Услугите, платени предварително, няма да бъдат засегнати от промените в тарифите, освен в момента на тяхното подновяване.
В случай на промени в тарифите, които също включват конфигурационни изменения за договорените услуги, те ще бъдат трансформирани в новите конфигурации с съответстващи ценови стойности или конфигурации, колкото е възможно близки до съществуващите конфигурации.

Обработка на плащания

В зависимост от типа клиент, метода на плащане, датата на транзакцията и датата на събиране на плащането, може да се изисква автоматичен или ръчен процес на кандидатстване. Под автоматична или ръчна обработка имаме предвид директното участие на оператор на продажбите на Hostico в процедурата на обработка.
Фискални фактури за плащания, извършени с карта, ще бъдат издавани само до предпоследния работен ден на месеца. Плащания, извършени в дните след това в рамките на същия месец, ще бъдат равносилни на фискални фактури, издадени през следващия календарен месец в съответствие с тяхното появяване в банковото извлечение.
Независимо от метода на обработка на плащането или датата на издаване на фискалната фактура, платените услуги ще бъдат активирани възможно най-скоро от Hostico след потвърждение на плащането от процесора на плащания.

Hostico предлага възможност за запазване на данни за карти на платформите на партньорските обработватели на плащания.
По този начин клиентът може да добави една или повече карти към своя клиентски акаунт по всяко време и да ги използва за плащане на фактури, без да е необходимо да преминава през целия процес на плащане, въвеждайки данни за картата и след това потвърджавайки плащането.
В допълнение, наред с ръчното използване на запазената карта за фактурите на закупените услуги, тя може да бъде настроена и за автоматични плащания на една или повече услуги, така че веднага щом бъде издадена фактура за тази услуга, необходимата сума за нейното подновяване автоматично да бъде изтеглена от съответната карта.
С активиране на автоматичното плащане клиентът предоставя на Hostico правото да събира или изтегля съответната сума, равна на стойността на подновяването на услугата, за която е активирано автоматичното плащане.
Автоматичните плащания, събирани и обработвани, подлежат на общите правила на Политиката за възстановяване на средства.

Издаването на проформа фактури се извършва автоматично от Hostico по време на фактурирането на услугите, въз основа на контактните данни и информацията за фактуриране, свързана с услугата, данни, попълнени и предоставени от клиента.
Информацията на проформа фактурата (неплатена фактура) може да бъде променяна само от клиента, докато е в етап проформа. Промяната на тази информация вече не е възможна след обработката на плащането и издаването на фискалната фактура.
За информацията на проформа фактурата да се появи и на фискалната фактура, данните на платеца от транзакцията, предоставени от банката и обработващото плащането, трябва да съвпадат с тях. В противен случай информацията на фискалната фактура ще бъде променена от Hostico, така че да отговаря на данните на платеца.
Отговорността е на клиента да се увери в момента на извършване на плащането, че данните, от които ще бъде направено плащането, съвпадат с тези на проформа фактурата.
В определени ситуации, ако данните на платеца се различават от тези на проформа фактурата, Hostico си запазва правото да се свърже с клиента за изясняване на ситуацията, относно предоставянето на допълнителна информация за точното фактуриране.
Промяната на данните на фискалната фактура е възможна с няколко изключения, преди да бъдат предадени на националната система за електронни фактури, и само за текущия месец, преди да бъде предоставена счетоводната ситуация.

Кредит / Средства

Клиентът има възможност да депозира суми в своята сметка под формата на кредит или средства, които ще бъдат използвани от клиента за плащане на бъдещи фактури.
Фактурата, генерирана за добавяне на кредит, ще подлежи на данъчното законодателство, приложимо за клиента, което определя прилагането и нивото на ДДС ставката.
Добавеният кредит в сметката на клиента няма да включва съответния платен ДДС, но при използването или прилагането на кредита за плащане на фактура, ДДС-то, съществуващо по нея, няма да трябва да бъде платено.
Използването и прилагането на сумите ще бъде решавано от клиента и извършвано ръчно, те няма да бъдат използвани или прилагани автоматично.
Кредитът може да бъде приложен към фактури само ако неговата стойност е равна на или по-голяма от сумата на фактурата преди прилагането на ДДС. Частичните плащания, конкретно използването на кредит за плащане на фактура с по-висока стойност от кредита, не са възможни.
В случай, че една или повече услуги на клиента са били подновени предварително или те са консумирали повече ресурси от предвидените, Hostico си запазва правото да използва тези суми за свързаните генерирани фактури.
Финансовият статус на кредита/средствата е постоянно наличен в клиентската сметка.
При използването на кредит за плащане на определени услуги, в съответствие с приложимото законодателство, съответните предварителни фактури ще се превърнат в Оценки за предоставяне на услуги.
Единственият момент, в който се издава данъчна фактура, свързана с кредита, е в момента на генериране на фактура за добавянето му.
Минималната сума, която може да бъде депозирана, е €10.00, а максималната е €1000.00. Също така, общите налични средства по всяко време не могат да надвишават сумата от €1000.00.

Промоции

В случай на оферти с безплатни продукти/услуги, те могат да бъдат използвани само на оборудването и мрежата на Hostico. В случай на прехвърляне на услуги към други доставчици/регистратори, клиентът ще бъде таксуван с суми, равностойни на активацията на тези услуги. Hostico си запазва правото да прекрати валидността на промоционалната оферта по всяко време.

По отношение на услугите, които се предлагат безплатно или тези, които са по активна промоция, обикновено офертите важат само за първата година на използване, с изискването, че през втората година трябва да се плати пълната цена на услугата, ако се желае удължаване. Hostico може да освободи от това правило всяка услуга, която счита за подходяща, за неопределен период от време.

Издаването на фактури, както и активирането или реактивирането на свързаните услуги, ще се извършва по време на работното време на търговския отдел, освен по време на празници и законни почивни дни.

В случай на нарушение на представените условия, Hostico си запазва правото да блокира възстановяването на суми на клиента.

Промоционални купони

Промоционалните купони са структурирани в няколко категории, основани на валидността, възможния брой на употребите и датата на стартиране. Тази страница ще показва наличните промоционални купони на редовни интервали заедно с хостинг пакетите/услугите и периодите, за които са валидни.

  • Седмични купони

Всяка седмица от понеделник до неделя, хостинг пакет ще бъде избран на случаен принцип, за да се възползва от промоционален Coupon. Размерът на отстъпката и минималният период на покупка ще варират седмично, като по този начин директно предлагат възможността да изберете подходящия пакет на намалена цена.

  • Флаш купони

Тези купони ще бъдат валидни само за 24 часа, обаче краткият период на валидност ще бъде компенсиран от по-високия процент на отстъпката в сравнение с другите купони.

  • Месечни купони

Поради факта, че не всички от нас разполагат с необходимите ресурси, за да идентифицират краткотрайни купони, решихме да предоставим на клиентите си оферти за всички хостинг пакети всеки месец. Основният фактор за тази отстъпка ще бъде периодът на фактуриране, а не избраният пакет.

  • Празнични купони

Някои празници заслужават да бъдат отпразнувани! По този повод Hostico ще предложи отстъпкови купони за цялата гама хостинг/уеб услуги.

  • Ограничени купони

В отличие от другите купони, представени по-рано, тези не са ограничени от времеви период, а от броя на използванията. Всеки купон в тази категория, след като бъде изчерпан, не може да бъде използван отново.

Общи условия за използване на промоционални купони:
  • промоционалните купони са налични за всички физически и юридически лица
  • отстъпката ще се прилага само за нови хостинг поръчки
  • дейността на сайта трябва да съответства на Условията за ползване на Hostico
  • ваучери не могат да се прилагат с обратна сила
  • купоните не могат да се комбинират с други купони или с други отстъпки, предлагани от Hostico или трети страни
  • купоните важат само за първия закупен период
  • ваучерите важат само за хостинг пакетите на Hostico и частните сървъри
  • услугите/продуктите, предлагани безплатно в закупения хостинг пакет, не подлежат на отстъпка
  • купоните не важат за поръчки за ъпгрейд

V. Домейни

Що се отнася до отношенията от гледна точка на регистрацията/подновяването на домейн, нашата отговорност е ограничена до предоставянето на услугата за закупуване/подновяване на домейна.
Hostico не може и няма да проверява легалността на регистрацията на домейна, единствената проверка, извършвана от Hostico, е наличността на домейна за регистрация. Проверяването на избрания домейн за регистрация относно нарушаването на определени закони, както и нарушаването на правата на интелектуална собственост на трети лица, е отговорност на клиента.

Освен ако не е предвидено друго, или чрез подаване на отделни данни чрез съответния формуляр за поръчка, или чрез писмена комуникация до Hostico, регистрацията на домейни ще се извършва на основание идентификационните данни, съществуващи в клиентския акаунт. Клиентът така става както законен собственик на регистрираните домейни, така и юридически отговорен за тях.

Текущото разпределение на домейна не е под влиянието или контрола на Hostico, и клиентът може да бъде сигурен, че регистрацията/подновяването е извършено само в момента, в който тази операция беше потвърдена от нас.
Hostico не носи отговорност и не предоставя никаква гаранция относно регистрацията/подновяването на домейни.

Домейн разширенията се управляват от множество различни организации. Всяка от тези организации има свои условия за регистрация, управление и спорове. За успешното извършване на регистрация/подновяване, клиентът трябва да предостави информацията и документите, поискани от членовете на екипа на Hostico, както и да следва внимателно техните инструкции.
След като домейнът бъде регистриран за предварително определен период от време, той принадлежи на клиента под формата на избраната низ от знаци. Смяната на домейн имена след регистрацията или потвърждението за прехвърляне не е възможна.

Подробните изисквания за всяко разширение, предоставено от Hostico, могат да бъдат видяни, като се посети условия за домейни

Плащането за подновяване на домейни трябва да бъде извършено преди датата на падежа, свързана с проформа фактурата, а именно срока на валидност, за да се избегнат ситуации, при които домейнът вече не може да бъде подновен. Датите, показани в описанието на фактурата или в нейното съдържание, по никакъв начин не представляват крайния срок и не трябва да се считат за срок за плащане. Информацията в описанието е само оценки, предоставени от регистратори на домейни относно тяхната валидност и е включена строго за обща информация на клиента.
В случай че домейнът бъде платен след датата на падежа/срока на валидност, Hostico се отрича от всякаква отговорност за допълнителни такси, начислени от регистратора за реактивация/подновяване на домейна.

Ако договореният домейн не бъде правилно подновен и в резултат на това стане наличен на пазара и бъде регистриран от други лица поради действие или бездействие от страна на Hostico или поради всякакъв технически проблем, който може да възникне, Hostico не носи отговорност за загубите, понесени от потребителя.

В случай че потребителят понесе загуби в резултат на недостъпността на домейна за период от време или на регистрацията му от други лица, обезщетението, предоставено от Hostico, не трябва да надвишава сумата, платена първоначално за домейна, в съответствие с цената, записана на фактурата. Уведомлението трябва да бъде изпратено до Hostico в писмен вид в срок от 30 дни от датата, когато ситуацията е забелязана.

Hostico не поема отговорност за наличността на домейн имена в периода между подаването на поръчката и действителното плащане за регистрация на домейн. Услугата за регистрация на домейни работи глобално на принципа "първи дошъл, първи обслужен".

Регистрирането на домейн име не предоставя имунитет в случай на възражения относно регистрацията, резервирането или използването на това домейн име. В случай на спор относно домейн името, Hostico ще постави страните в директен контакт, за да разрешат ситуацията мирно.
Ако двете страни не постигнат съгласие, спорът може да бъде разрешен чрез завеждане на дело в съда.
През цялото време на мирния или съдебния спор, клиентът ще защитава невинността на Hostico и ще приеме, че Hostico може да предприеме всякакви мерки, считани за необходими за защита на своите интереси, включително, но не само, блокиране, изтриване или прехвърляне на домейна.

Поради начина, по който работи услугахата за DNS на Hostico за споделени пакети чрез DNS клъстера, не могат да съществуват 2 домейна с едно и също име на сървърите на Hostico. Тази ситуация може да предизвика проблем, ако има запис за изтекъл домейн на DNS сървърите на Hostico и трета страна направи поръчка за хостинг на съответното домейн име. В този случай, за да бъде уважена направената поръчка, Hostico ще се свърже с притежателя на хостинга на изтеклия домейн, за да изтрие неговия DNS запис. Ако клиентът не отговори на тази молба, Hostico си запазва правото да изтрие DNS записа на домейна от своите сървъри. Тази действие не влияе по никакъв начин на информацията, съхранявана относно домейна (уебсайт, имейл, бази данни).

VI. Отговорност

Hostico не може да носи отговорност за щети, причинени от временното недостъпност на оборудването или мрежата, независимо от причината за това прекъсване.
Това положение включва също щети, произтичащи от влошаване или загуба на данни.
Клиентът се съгласява да ни гарантира и да ни освободи от отговорност във връзка с всякакви искове, щети, включително, но не само, щети, причинени на трети лица, произтичащи в резултат на използването на услугите, които нанасят вреда на нашия клиент.

Hostico запазва правото си да извършва кратки операции по поддръжка (5-10 минути) по всяко време на деня, с цел внедряване на мерки, насочени към подобряване на характеристиките (производителност, сигурност, надеждност и др.) на предоставяните услуги. Тези операции могат да бъдат извършвани без предварително уведомление на засегнатите клиенти.

Hostico поема отговорност в случай, че прекъсването на предоставянето на услуги е причинено умишлено или е резултат на небрежност от страна на екипа на Hostico. Клиентът декларира, че разбира и се съгласява, че общата сума на направените от него искове за щети по каквато и да е причина от Hostico, и която би могла да бъде изплатена от Hostico, не може да надвишава по никакъв начин и при никакви обстоятелства, общата сума на таксите, платени от клиента на доставчика в последната фактура за предоставените услуги, за които се искат щети.

Клиентът поема отговорността за всякакви щети, причинени на Hostico пряко или косвено, чрез неправомерното използване на предоставените услуги и нарушаването на тези условия. Това включва, но не се ограничава до, законови такси, такси за адвокати, нотариални такси и всякакви други разходи.

Hostico предоставя чрез своя уебсайт уроци, примери за конфигурация и отговори относно различни аспекти на работата на определени услуги, приложения, операционни системи, контролни панели и др. Всичката информация в тези статии е била тествана и считана за валидна в момента на публикуването им, въз основа на оперативните режими по това време, версиите на наличните приложения и съществуващата документация. Hostico не гарантира постигането на представената или желаната функционалност в резултат на стъпките, изложени в статиите, по-късно, при различни конфигурации и на други версии на приложенията и следователно не поема отговорност за всякакви щети, които могат да произтекат от прилагането на информацията, представена в статиите, независимо от техния тип.

Приложението за управление на клиентски акаунти за услуги предлага функционалността за прехвърляне на услуги, притежавани от един клиентски акаунт на Hostico, към друг клиентски акаунт. Това прехвърляне изисква достъп до клиентския акаунт на притежателя, тъй като може да бъде инициирано само от там и до имейла, свързан с клиентския акаунт, за потвърждение на прехвърлянето. В резултат на наложените мерки за сигурност, Hostico не поема отговорност за направените прехвърляния. Притежателят на услугата е клиентът, който притежава услугата в своя акаунт в момента на всякакви искания за информация или действия относно тази услуга.

Hostico не носи и не може да носи отговорност за разрешаването на грешки или инциденти по време на интервенции в приложенията, използвани в случая, когато производителите/доставчиците на тези приложения нямат налично решение за отстраняване на тези грешки или спрат да предоставят техническа поддръжка.
Hostico не поема отговорност относно лицензите на софтуерни продукти, използвани от Клиента, освен тези, предоставени от Hostico.

VII. Интегритет на данните

В случай на споделени хостинг акаунти и сървъри, управлявани от нас, ние носим отговорност за сигурността на сървъра, но не и за приложенията, инсталирани от клиента.
Hostico не поема отговорност за съществуващи нарушения на сигурността в приложенията на клиента и за всякакви щети, причинени от тяхната експлоатация.
Отговорността в това отношение лежи на администратора, а именно разработчика на приложението.
Hostico не поема отговорност за защитата на личните електронни устройства, използвани за достъп до договорените акаунти/услуги. Отговорност на потребителя е да се увери, че както приложенията, инсталирани/използвани на хостинг акаунтите, така и собствените му устройства са актуализирани и защитени.

Клиентът ще има достъп до акаунти чрез комбинация от потребителско име и парола. Те са отговорни за съхранението на тази информация и други чувствителни данни в безопасност.
Клиентът ще носи отговорност за всяко злоупотреба, произтичаща от авторизираното или неавторизираното използване на тази информация. Ако станат наясно, че неупълномощено трето лице знае тази информация, те трябва незабавно да я нулират.

Описание на условията, при които се извършват и съхраняват резервни копия, е налично на Hostico backup.
Въпреки това, трябва да се отбележи, че не предоставяме никаква гаранция за целостта на резервните копия, а единствената отговорност за съществуването на резервно копие на данните лежи на собственика на тези данни.

VIII. Поддръжка / Асистенция

Идентификация

Поддръжката на предлаганите услуги е налична чрез методите и в времевия интервал, представен на страницата за контакт, независимо от типа на договорената услуга.

В зависимост от информацията и/или операциите, които се искат, операторите на Hostico могат да пристъпят към идентифициране на клиента като носител на услугите, които са предмет на техните искания.
Методите за идентификация варират в зависимост от метода на контакт, използван от клиента, както следва:

  • телефон - запитване за информация в клиентския акаунт, както и PIN кода за поддръжка
  • чат - влизане в клиентския акаунт
  • съответстващ имейл и билет - използване на пощенската кутия, свързана с клиента за подаване на заявки

Неспазването на исканията на Hostico затруднява идентифицирането на правата на собственост и ще доведе до невъзможност за отговаряне на подадените искания.

Време за отговор

Hostico се опитва да предостави време за отговор под 60 минути за запитвания, изпратени по имейл или билет. Въпреки това, това време може да бъде повлияно от сложността на действителния проблем, както и от броя на съществуващите запитвания в момента.
Телефонната комуникация, както и чрез приложението за поддръжка, въпреки че се извършва в реално време, не гарантира незабавно решение на представената ситуация.

Поддръжка по телефон

Поддръжката по телефона не може да се използва като метод за разследване или отстраняване на проблеми в реално време.
Всяка заявка, която изисква време за разследване по-дълго от 5 минути, ще бъде насочена към алтернативни канали за поддръжка.

Hostico запазва правото си да прекрати предоставянето на поддръжка във връзка с клиент в изключителни случаи, като:

  • злоупотреба с искания за поддръжка
  • непристойен език и поведение от всякакъв вид към членовете на екипа на Hostico

Класифицирането на заявки като злоупотреби или език, поведение като неприлично, обидно е прерогатив на Hostico.
Всяка заявка, която попада извън обхвата на помощта, предоставяна от Hostico в рамките на VPS управляем и споделен хостинг, ще бъде разглеждана в съответствие с часовете за поддръжка на услугата Управляем хостинг.

Тези заявки включват, но не се ограничават до:

  • конфигурации на устройства и имейл клиенти
  • помощ с инсталираните приложения
  • всяка друга заявка извън обхвата на стандартната поддръжка на Hostico

Клиентите, които предоставят услуги на Hostico на трети лица, са отговорни за управлението на услугите, предлагани на това трето лице, и за осигуряване на необходимата техническа поддръжка.
Hostico няма да предоставя техническа поддръжка на тези трети лица в тези ситуации в отсъствието на възможността да се идентифицира и определи естеството на връзката между клиента на Hostico и третото лице.

VPS хостинг

Отговорността на Hostico в рамките на VPS услугите е ограничена до операциите и осигуряването на интернет свързаност на тези услуги. Услугите, инсталирани на VPS, не са обхванати от Hostico, освен ако не е закупена услугата Управляван VPS.
Освен при оферти или промоции, където поддръжката е посочена като безплатна в рамките на VPS услугите, поддръжката не е включена безплатно.
Клиенти, които желаят да извършват операции извън стандартните услуги за поддръжка, могат да закупят часове за поддръжка.
Hostico си запазва правото да откаже инсталирането на нови приложения, услуги, библиотеки дори в рамките на закупените часове за поддръжка/администриране.

Администриран VPS

Управлението на VPS услуги е налично само за VPS, закупени заедно с контролен панел, наличен в офертата на Hostico.
В рамките на управляваната услуга клиентът няма да има достъп до удостоверителни данни за супер потребител на ниво сървър.

Администрацията се отнася до и се състои от услугите и приложенията, необходими за функционирането на стандартен хостинг сървър, предоставен от инсталирания контролен панел.
Между тях изброяваме: уеб сървър, пощенски сървър, базов сървър, контролен панел, ftp сървър, програмни езици, необходими за стартиране на клиентски приложения.
Всякакви запитвания относно инсталацията или конфигурацията на външни услуги и приложения към тези и контролния панел ще бъдат предмет на и ще се обработват в рамките на закупените часове за поддръжка.

Управлението на сървъри от Hostico включва следните операции:

  • инсталиране и конфигуриране на контролния панел с неговите свързани услуги
  • инсталиране и конфигуриране на защитна стена
  • периодично обновяване на инсталираните услуги
  • Непрекъснато наблюдение и намеса
  • оптимизации на нивото на услугите
  • автоматизации на сървърно ниво
Неуправляемо / IaaS

Държателите на IaaS услуги ще получат безплатна помощ само относно функционирането на закупените услуги и тяхната взаимовръзка на инфраструктурно ниво.
Конфигурации на VPS, мрежи, външно съхранение и т.н. не са включени в това.

Преходът към Управляван VPS е възможен само с покупката на нов VPS с тази опция.
Държателите на тези услуги могат да се възползват от допълнителна техническа поддръжка само чрез закупуване на часове поддръжка.
Клиентите с самоуправляеми VPS ще бъдат уведомени, ако VPS бъде идентифициран като заразен или компрометиран поради дейности, проведени в мрежата или в резултат на задействането на други индикатори, наблюдавани от Hostico.
В зависимост от сериозността на ситуацията и активността на VPS, ще бъдат предприети различни мерки след свързване с клиента, като: прекъсване на свързаността с публичната мрежа, спиране на VPS и др.
Клиентите са отговорни за идентифицирането и отстраняването на източника на компрометирането, както и на утилитите, използвани от атакуващите, от VPS, за да го възстановят в работа, и/или могат да изберат да договорят нов VPS, за да възстановят валидните данни, които притежават.
Ако клиентът не се намеси, не поеме отговорност и проблематичната дейност на VPS не спре, Hostico си запазва правото да спре неговата работа за неопределен период.

Споделено хостинг

Клиентите на споделен хостинг пакет се възползват от 24/7 помощ относно функционирането и работата на услугите, инсталирани на сървъра. Заявките, направени извън този обхват, могат да бъдат класифицирани и предлагани или в рамките на други услуги на Hostico, или в рамките на закупените часове за поддръжка.
На ниво споделен сървър няма да се прилагат промени, които да повлияят на функционирането на услугите или на сървъра за други клиенти на сървъра.
Държателите на услуги за споделен хостинг могат да изберат да закупят часове за поддръжка за извършване на операции, които не са включени в стандартната поддръжка.

Управляем хостинг / xCMS

Клиентите, които се нуждаят от помощ при извършването на различни операции в приложенията, които са инсталирали, могат да договорят услугата xCMS.
Условията, определени за Управляем хостинг / xCMS услугата, важат.

Реселър хостинг

Както потребителите на услугата Споделен хостинг, клиентите с Реселър пакети също получават 24/7 поддръжка относно функционирането на предлаганите услуги.

Миграция на данни

Прехвърлянето на клиентски данни е операция, извършвана от екипа на Hostico, стига целевият сървър да е част от мрежата на Hostico и операцията да не попада под юрисдикцията на други клаузи в тези условия и разпоредби.

Тази операция не включва никакви разходи в следните случаи:

  • въз основа на първоначалната поръчка на съответния пакет услуга в рамките на услугите Shared Hosting, Reseller и Managed VPS
  • между сървърите в мрежата на Hostico в резултат на операция по ъпгрейд / даунгрейд, с изключение на този, посочен в описанието на тези операции

Операцията ще бъде таксувана по време на часовете за поддръжка в следните случаи:

  • прехвърляне към VPS под управление на клиента
  • прехвърляния на данни, поискани в рамките на 30 дни след активиране на услугата Hostico за акаунти / сайтове / приложения, различни от основната услуга, към която се извършва прехвърлянето
  • Ако, поради действие / бездействие на клиента, противоречащо на инструкциите на Hostico, преносът на данни трябва да бъде възстановен
  • Всяка операция, която не може да бъде извършена с автоматизирани средства и изисква ръчна или персонализирана намеса.

Поради многобройните възможни комбинации от настройки, както за приложението, така и за програмния език, не можем да предоставим абсолютна гаранция и не поемаме отговорност за оптималното функциониране на сайта/приложението след промяна на пакета, миграция или клониране на приложението. Всеки потребител може да има свои собствени конфигурации, които могат да повлияят на производителността и съвместимостта с конкретни устройства и среди. Клиентът трябва да се увери, че данните са мигрирани по искане, а в случая на имейл акаунти, потребителят е отговорен за конфигурирането/реинсталирането на имейл клиентите, които използва.
Hostico не може да бъде държан отговорен за оперативни грешки или затруднения в достъпа до определени функции, които могат да възникнат по време на миграция между различни сървъри, както на ниво сайт/приложение, така и за имейл акаунти.

Часове на поддръжка

Часовете за поддръжка представляват времето, отделено за клиентски запитвания в течение на един месец. Те са разделени на 2 категории, а именно:

  • часове за поддръжка, предоставяни по подразбиране в рамките на закупените услуги
  • допълнителни часове за поддръжка, закупени за извършване на задачи извън стандартната поддръжка

Основната разлика между тях е в периода на валидност и възможността за натрупване.
Предоставените имплицитно часове за поддръжка са валидни само за месечни периоди, изтичащи в края на всеки платен хостинг месец и не могат да се натрупват с тези от следващия месец.
Закупените директно часове за поддръжка могат да бъдат комбинирани с други часове за поддръжка и не изтичат.
Закупуването на часове за поддръжка не гарантира приемането или разрешаването на заявките, подадени до екипа на Hostico.
Броенето на часовете за поддръжка на нивото на подадените заявки към техническия екип ще се извършва на база времето, отделено за решаване на проблеми от техническия оператор на Hostico.
Часовете за поддръжка ще се броят за всички технически заявки, направени в рамките на управляваните услуги VPS, независимо от метода на контакт, като броенето ще се извършва за директни заявки, направени от собственика на акаунта, и за всякакви трети страни, на които е предоставено правото да правят технически заявки.

Под нестандартни операции за поддръжка разбираме всяко действие, което може да бъде извършено директно от клиента (с или без напътствия от екипа за поддръжка на Hostico), но поради различни причини, се иска да бъде извършено от техническите оператори.

IX. Правила за RESSELLER план / VPS план

Клиентът има право на свои собствени договорни отношения, основани на онлайн присъствието, предоставено от Hostico. В този случай клиентът остава от наша гледна точка основният договорен партньор. Клиентът е задължен да предаде условията и положенията, изложени в този документ, на всички трети лица, с които се ангажира, и да се увери, че те ги разбират, приемат и спазват.

В случай на промени, които трябва да бъдат направени на клиентите на реселъра / притежателя на VPS, те са задължени да съдействат. По искане, те трябва да ни предоставят контактните данни на своите клиенти. Hostico си запазва правото да изисква директно писмено потвърждение за всякакви промени, които трябва да бъдат направени относно клиентите на реселъра / притежателя на VPS.

Препродавателят / собственикът на VPS носи отговорност за всякакви нарушения на условията и разпоредбите, извършени от собствените им клиенти. Това включва финансова отговорност за щети, причинени в резултат на тези нарушения.
Препродавателят / собственикът на VPS се съгласява да обезщети Hostico от всички искове, които могат да произтекат от трети страни и други техни договорни партньори.

Х. Политика на съдържанието

Услугите, предлагани от Hostico, ви дават свобода да качвате, внедрявате и използвате приложения за лична и търговска употреба.
Използването на различни приложения чрез услугите на Hostico подлежи на Общите условия на тези приложения.

Клиентът е отговорен да идентифицира своята информация и тази, принадлежаща на други физически лица, юридически лица и всякакви други субекти.
Спазването и придържането към авторски права, търговски марки и други видове интелектуална собственост е отговорност на клиента; следователно, клиентът се съгласява да не публикува съдържание, което може да нарушава правата на трети лица или приложимите закони.

Оборудването и мрежата на Hostico могат да се използват само за законни цели.
Предаването, съхранението или разпространението на всяка информация, данни или материали, които нарушават настоящите законови разпоредби или които, пряко или косвено, могат да улеснят нарушаването на всяка законова разпоредба, е забранено.

При никакви обстоятелства и по никакъв начин услугите, предлагани от Hostico, няма да се използват за комуникация, препратка или насочване към следните.

  • материали или информационно съдържание, които нарушават авторски права, права на търговска марка, както и всякакви други права на интелектуална собственост, принадлежащи на трета страна
  • нагота, порнография, всякакъв образ или текст със сексуално или неприлично съдържание, без да се спазват приложимите законови условия
  • детска порнография
  • заплахи, злоупотреба, тормоз, клеветнически изказвания
  • всякакво изображение или текст, предназначени да насърчават ксенофобия;
  • текст или материали с насилствено естество
  • оклеветяващо, обидно, унижаващо или клеветническо съдържание
  • съдържание с расов или дискриминационен характер
  • съдържание, което е измамно, фалшиво, подвеждащо или мошеническо
  • съдържание, което нарушава личния живот на трета страна или нарушава техните законни права
  • вулгарно, неприлично, неподобаващо или незаконно съдържание
  • вируси, троянски коне или други подобни
  • пиратски софтуер или софтуер, насочен към тези, които пиратстват софтуер или участват в подобни дейности

Клиентът се съгласява да отговаря на исканията на Hostico относно оплаквания от трети лица, свързани със съдържанието на уебсайта в срок от 5 дни след получаване на уведомлението по имейл. Hostico не е задължен да проверява или преглежда съдържанието, публикувано от клиентите.
Hostico си запазва правото да премахва или променя по свое усмотрение всяко клиентско съдържание, което се установи, че нарушава тези условия, след предварително уведомление.
Hostico си запазва правото да суспендира акаунта на всеки клиент, който нарушава тези разпоредби, без предварително уведомление.

В случай че клиентът събира/обработва лични данни, техните отговорности е да осигурят, че това събиране/обработка е в съответствие с приложимото законодателство.

XI. Политика за използване

Тази политика е необходима за защита на качеството на хостинг услугата.
Искаме да отговорим на изискванията на всички наши клиенти, като предоставяме качествени услуги, цел, която може да бъде постигната и с подкрепата на клиента.
Начинът, по който клиентът използва услугите, предоставяни от Hostico, е тясно свързан с правилното функциониране на оборудването и мрежата, което прави необходимо осигуряването на подходяща среда за предоставяне на хостинг услуги.

Не позволяваме използването на програми, които работят постоянно във фонов режим.
Не позволяваме изпълнението на скриптове чрез cron задачи, настроени на интервали по-кратки от 5 минути.
Не позволяваме използването на CGI скриптове.

Следните дейности са забранени:
  • използване на услугите на Hostico за създаване или предаване на компютърни вируси, червеи, наводняване, пощенски бомби или участие в атаки за отказ на услуга
  • използването на скриптове за прокси или IRC, или типове като FormMail, PhpShell или други подобни, включително търговски скриптове, които съдържат известни уязвимости за сигурност, чат стаи, wap чатове; IRC Egg Drop ботове, торент тракери и др., топ сайтове, онлайн игри (с изключение на flash игри)
  • събиране на лична информация за незаконни цели
  • неразрешен достъп до данни, системи или мрежи (фишинг, спуфинг, прокси, хакване, шпиониране и др.), включително всяка опит за проучване, сканиране или тестване на уязвимостта на системата или мрежата или за създаване на пробиви в сигурността без разрешението на собственика на мрежата или системата
  • всяка намеса в услугата, предоставена на потребител, на сървър или мрежа, като: мейл бомбардировка, наводняване, умишлени действия за претоварване на системата
  • Спуфинг на TCP-IP пакети
  • да качват инфектирани, повредени файлове или всякакъв друг софтуер или подобно приложение, което може да навреди на трета страна
  • да ограничи или предотврати някой друг потребител да използва услугите на Hostico
  • да събира или събира информация или имейл адреси на трети лица без тяхното съгласие

Всяко опит за увреждане на сървъри или клиенти е строго забранен. Всяка дейност, която влияе на правилното функциониране на сървъра, ще се счита за злоупотреба и ще бъде разглеждана като опит за увреждане на други колокирани клиенти.
Всеки скрипт, който представлява потенциален риск за сигурността или може да повлияе на производителността на сървърите или сигурността на мрежата, ще бъде автоматично затворен или премахнат без предварително уведомление.

Hostico запазва правото си да действа бързо за премахване, блокиране или нулиране на достъпа до всяка сметка, приложение, дейност или информация, които по своята същност могат да повлияят на функционирането на съответното оборудване на мрежата на Hostico или могат да навредят на правата на трета страна.

Поща

За да се гарантира правилното функциониране на електронното съобщаване, клиентът трябва да вземе предвид следните разпоредби.
Съгласно законовите разпоредби, е забранено провеждането на търговски комуникации посредством електронна поща, освен в случаите, когато получателят изрично е дал предварително съгласие за получаване на такива комуникации.

Имейл списъци / Бюлетин

Пощенските списъци могат да се управляват при условия, при които индивидите дават своето изрично съгласие в това отношение, съгласие, което трябва да бъде записано от оператора на списъка и съхранявано за целия живот на пощенския списък.
Hostico изисква всяко търговско имейл съобщение или като част от пощенски списък да включва прости и видими опции за "двойно съгласие/двойно отказване".
Изпращането на масови имейли консумира ресурси на сървъра и това действие негативно влияе на качеството на услугите, получавани от клиента; следователно, имаме някои препоръки в това отношение:

  • изпращането трябва да се извърши рано сутринта (до 09:00) или вечер след 22:00
  • изпращането трябва да бъде ограничено до няколко десетки имейла/минута

Неспазването на тези препоръки може да доведе до:

  • конгестия на имейл сървъра поради много висок обем на заявки, понякога водеща до блокиране на имейл сървъра
  • блокиране на IP адреса, от който се изпраща, в множество спам списъци, с последствия за всички клиенти, хостващи приложения на съответния сървър
  • много ниско класиране по отношение на имейл услуги като Yahoo, Gmail и др.
  • голямо забавяне в предаването на имейли
  • доставката до други имейл сървъри може да стане невъзможна
  • влияещи на всички клиенти, свързани с мрежата поради неправилното функциониране на сървърите.

Hostico не ограничава броя на имейлите, които могат да бъдат изпратени на час, но следи SMTP трафика и запазва правото си да интервенция, включително чрез изтриване на изпратени съобщения и контакт с клиента в случай, че смятаме, че определено изпращане не попада в обема на закупения пакет услуги или вреди на функционирането на сървъра.
В случай че клиентът има пощенски списък, се препоръчва да се свърже с Hostico, за да установи добри практики за изпращане и да се впише в оптимален пакет услуги.

Ограничението за прикачен файл е 25MB. Максималният брой получатели на съобщение е 25.

Не препоръчваме / не разрешаваме изпращането до голям брой получатели в CC/BCC, тъй като ако един единствен адрес сред получателите е неправилен/неработещ, съобщението ще остане блокирано на сървъра.
За да предотвратим негативни ефекти относно функционирането на услугите, Hostico си запазва правото да ограничава определени параметри на имейл услугата, предлагана на клиентите, по всяко време.

Политика против спам

Изпращането на неканени търговски съобщения (SPAM) за промоция на всякакъв сайт, използващ нашите сървъри или чрез сървъри на трети страни за промоция на всякакъв сайт или приложение, хоствано в мрежата на Hostico, ще доведе до спиране или анулиране на хостинг акаунта на клиента, без предварително уведомление.

Hostico не позволява използването на услугите си директно или индиректно за изпращане, предаване, обработка или доставяне на имейл съобщения:

  • непотърсени (спам) в нарушение на всякакви съществуващи закони в тази връзка
  • до имейл адреси, получени чрез методи на събиране
  • към адреси, които са непълни или неточни
  • които не отговарят на най-добрите практики в индустрията
  • за закупени, наетие или взети назаем списъци
  • към списъци, които ще генерират голям брой оплаквания от СПАМ
  • към адреси, които ще доведат до IP адреса да бъде включен в черни списъци
  • които използват или съдържат фалшиви заглавия
  • които използват или съдържат не-съществуващи домейн имена
  • които скриват или се опитват да усложнят откритията на източника на предаване
  • които използват други заблуждаващи методи за адресиране
  • които използват домейн името на трета страна без тяхното съгласие
  • изпратени през сървър на трета страна без тяхното съгласие
  • които съдържат неверна или подвеждаща информация

Клиентът се ангажира да отговаря на исканията на Hostico относно оплаквания, подадени от трети страни по отношение на техните дейности в рамките на 5 дни от уведомлението.
Hostico си запазва правото по всяко време да иска доказателства относно съгласието, дадено от абоната на оператора на списъка относно изпращането на съобщения.
Hostico си запазва правото да иска от оператора на списъка методите за абонамент/отписване, представени на абонатите.
Hostico си запазва правото да спре активността на акаунта, ако тези разпоредби не се спазват.

Изпращане / получаване на имейли

Hostico не може да гарантира доставката на имейли, изпратени от своето оборудване и мрежа до пощенските кутии на получателите.
Hostico също не може да гарантира доставката на имейли независимо от местоположението на подателя/получателя (вътрешно/външно спрямо мрежата на Hostico).

Изпращането и получаването на имейл може да бъде повлияно от няколко вътрешни или външни фактора, сред които изброяваме:

  • пощенски кутии без налично пространство, които вече не могат да получават съобщения
  • IP адреси на податели, включени в различни черни списъци, чийто достъп до целевия пощенски сървър е блокиран
  • повреди във връзка с изпращането/получаването на пощенски сървъри
  • неправилности на вътрешно/външно ниво на мрежата
  • пощенски сървъри с агресивни антиспам филтри
  • съдържание на имейл, считано за спам от сървъра на подателя/получателя
  • прикачени файлове, които надвишават размера на лимита, приет от пощенския сървър на изпращача/получателя
  • временни откази на имейл съобщения поради политики за сиви списъци
  • и т.н.
Посветен IP

Статусът на посветените IP адреси, разпределени на клиенти, се проверява предварително преди действителното разпределение.
Проверка включва, но не се ограничава до: статусът на IP в различни черни списъци, репутацията му и др.
Следователно, всяка последваща промяна на IP ще бъде направена само по основателни причини. Искането за промяна на IP може да бъде отказано или таксувано, ако действията на клиента са повлияли на статуса или репутацията на IP.
Промяната на посветения IP ще изисква еднократна такса от 10€

Услугите с Дедикейтед IP включват единствен Дедикейтед IP, който ще бъде разпределен на всички домейни, субдомейни и акаунти, работещи под тази услуга. В случай на желание за разделяне на някои домейни, субдомейни и акаунти на други отделни Дедикейтед IP, необходима е отделна покупка на тях.
Разпределението на IPv6 (където е възможно) се извършва паралелно с разпределението на IPv4, тъй като те не се изключват взаимно. Предоставената услуга ще работи едновременно и с IPv4, и с IPv6. По искане на клиента, IPv6 адресът може да бъде премахнат.

XII. Ресурси

Всяка споделена хостинг сметка разполага със свои ресурси в зависимост от типа на закупения пакет. Подробният списък на тези ресурси може да бъде видян, като се посети страницата използване на ресурси
Всички сметки се наблюдават за да се проследи потреблението на ресурсите им.
Hostico си запазва правото да се свърже с клиента с цел обновление на притежавания пакет или с предложения за подобряване на производителността, ако един или всички ресурси на притежаваната хостинг сметка често се използват до максималния си капацитет.

Файлове по-големи от 500 MB не могат да се съхраняват на споделени хостинг акаунти, с изключение на резервното копие на акаунта.
Услугите на Hostico не могат да се използват за стрийминг на аудио, видео, споделяне на файлове или споделяне на изображения.
Използването на нашите сървъри като хранилище (например, филми, mp3, снимки, архиви, софтуерни пакети и др.) също е забранено.

Hostico си запазва правото да спре приложения или акаунти, чиято дейност пречи или оказва влияние по какъвто и да е начин на правилното функциониране на сървъра без предварително известие.

Планът за реселъри позволява създаването/добавянето на до 10 хостинг акаунта безплатно, включително акаунта на самия реселър. Клиентите, които желаят да създадат/добавят по-голям брой акаунти, имат възможност да закупят лимити над стандартните.
В случай на VPS, управлявани от Hostico, лицензът на контролния панел, инсталиран на VPS, може да наложи ограничение на броя акаунти и/или домейни, които могат да бъдат създадени под този конкретен лиценз. Това ограничение може да бъде променяно и/или отстранявано по всяко време чрез извършване на понижаване/повишаване на съответния лиценз на контролния панел.

Предложеното пространство от VPS пакетите представлява общата стойност, разпределена на сървъра, но не стойността, от която клиентът ще се възползва директно за своите данни (файлове на уебсайта, бази данни, имейли).
Част от общото разпределено пространство ще бъде заета/използвана от операционната система, инсталирана на VPS, както и от всякакъв потенциален контролен панел. Достъпното пространство за данните на клиента е намалено.
Част от това пространство винаги трябва да бъде налична за възможността за актуализиране на операционната система и други инсталирани приложения.
Държателите на VPS, управлявани от Hostico, ще бъдат автоматично уведомени, когато наличните ресурси на VPS започнат да приближават критично ниво, за да могат да предприемат необходимите мерки.
В случай че клиентът не предприеме действия за увеличаване на наличното пространство за съхранение и то падне под 1% или 1GB, Hostico си запазва правото да спре работата на VPS, за да се предпази от повреждане на данните на него.

За представянето на обширния капацитет на функциите, предлагани от услугите, в някои ситуации могат да се използват думи като "Неограничен" и/или "Без измерване", за да ги опишат.
Тези думи се отнасят до възможността да се използва голямо количество ресурси и не до възможността за неограничено използване на тези ресурси, по-специално без съществуването на горна граница, свързана с тях.
Тези прагове относно ресурсите, които могат да бъдат създадени или добавени (пощенски кутии, поддомейни, паркирани домейни, завършващи домейни и т.н.), са зададени на номер (количество) 999.
Що се отнася до прага за месечен трафик, той е определен от пропускателната способност, предоставена на договорената услуга, с постоянна скорост от XMb/s (пропускателна способност/секунда) с възможност за не надвишаване на трафик от X*S/Месечно (пропускателна способност/секунда * брой секунди, съответстващи на месеца).

Използване на ресурси
Споделен VPS

В случая с VPS с споделени ресурси, тяхната максимална употреба на постоянна основа е забранена.
Hostico ще наблюдава потреблението на ресурси и ще уведомява клиента в случаи, когато потреблението надвиши следните прагове:

  • CPU 100% за периоди по-дълги от 30 минути

Клиентът ще има възможност или да идентифицира и разреши възникналата ситуация, или да премине на отделен VPS. Hostico си запазва правото да спре работата на VPS, ако неговите процеси влияят на правилното функциониране на други VPS на VPS възела или в случай на игнориране на множество известия, изпратени във връзка с това.

Посветен VPS

Ресурсите, отпуснати за тези типове VPS, са 100% посветени.
Следователно, тяхната употреба може да се извършва на максимални нива за по-дълги периоди.

ХIII. Валидност

Този документ е валиден за неограничен период.
Hostico си запазва правото да прави промени в този документ, поради което клиентите се насърчават да го преглеждат периодично.
Промените, направени в този документ, са налични на следния адрес: Обновления на условията
В случай на съществени промени, клиентите ще бъдат уведомени по имейл.
Ако имате допълнителни въпроси, моля свържете се с нас.

Последно обновление 01.10.2024