xCMS Условия

Условия и положения на функционалността xCMS

Обща информация xCMS
Обща информация xCMS
Съдържание

I. Общо
II. Управление на приложението
III. Продължителност
IV. Промени в функционирането, съответно външния вид на приложението/сайта
V. Разходи
VI. Асистенция / Поддръжка
VII. Наличност
VIII. Ограничаване на управлението
IX. Ограничаване на отговорността
X. Услуги за разработка
XI. Финансова част

І. Обща информация

Управлението на приложенията, предоставени на страницата за представяне на услугата, ще се извършва в съответствие с тези условия и правила.

II. Управление на Приложение

Клиентът се съгласява да делегира достъп до административните права на Hostico, който ще бъде единственият притежател на тези права за продължителността на услугата.
Препоръчваме тази практика, за да се елиминира възможността за извършване на неправилни конфигурации, по-специално инсталирането/деинсталирането/актуализирането на проблемни разширения/темите.

Ние ще актуализираме разширението/темата/приложението скоро след като официалната актуализация стане налична, с изключение на спешните актуализации на сигурността, които ще бъдат приложени веднага след като станат налични, дори и през деня, ако е необходимо. Актуализирането на разширенията, темата и приложението ще се извършва не повече от два пъти месечно. Ограничаваме броя на актуализациите за по-добро групиране и оценка на тяхната съвместимост с другите компоненти, които съставляват приложението.
Ние ще се стремим да избегнем нарушаване на функционалността на сайта, като извършваме поддържащи дейности в изолирани среди (стейджинг или клони), които след това ще бъдат копирани в производствената среда.
Не можем да гарантираме напълно отсъствието на неприятни събития. Актуализацията на разширенията/темите, закупени от клиента и достъпни само за него, ще бъде извършена само след предоставянето на съответните разширения/темите.

III. Продължителност

Началният процес на оптимизация и осигуряване на приложението варира между 5-15 работни дни, считано от момента, в който приложението/сайта е поето от екипа на xCMS.
През този период е възможно клиентът да бъде контактуван за предоставяне на информация относно функционалността/дизайна на приложението.

IV. Функционални промени, съответно аспект на приложението/сайта

По време на процеса на оптимизация и сигурност може да се наложи да се премахнат/заменят определени разширения или теми.
Тази необходимост ще бъде комуникирана, а решението ще принадлежи на клиента. Без да се казва, процесът на оптимизация и сигурност ще бъде ограничен от запазването на определени разширения/теми.

V. Разходи

Първоначалната такса, а именно еднократната такса за услугата, е 200€ по време на началния процес, в който се изпълняват всички стъпки, включени в услугата.
Месечната абонаментна такса за клиенти, които избират управление и наблюдение на приложението, е 25€.
Също така, в зависимост от работата на приложението и неговите нужди, можем да препоръчаме закупуването на допълнителни разширения или премиум теми.
Всички разходи за придобиване на тези разширения или теми ще бъдат за сметка на клиента.
Услугите за разработка ще бъдат таксувани в рамките на часовете за помощ.

VI. Поддръжка / Подкрепа

Поради множеството ситуации, които могат да възникнат и които не можем да предвидим, като се има предвид многобройността на темите и разширенията, използвани за всяко приложение, поддръжката за управление на тях ще бъде предоставяна само чрез системата за тикети и само в часовете от 08:00 до 16:00, от понеделник до петък.
Предпоставяме, че лицето, което иска помощ по определени аспекти на приложението, има основни познания относно технологията, свързана с приложението и предоставяните услуги. Запазваме си правото да ограничим нивото на предоставената помощ при отсъствие на тези познания.
Помощта ще бъде предоставяна на принципа на най-доброто усилие - невъзможно е да се знае за всички налични разширения/темите, несъвместимости, уязвимости и ситуации, които тяхната инсталация може да създаде.

В резултат на услугите, предоставяни на страницата xCMS, ще отговорим на следните заявки относно администрирането на приложения в рамките на срок от 2 часа (непреносими) на месец:

  • отстраняване на проблеми с разширение/тема/приложение
  • оптимизации на приложенията (време за зареждане, кеширане и др.)
  • конфликти между разширения/тематики
  • инсталиране на разширения


Няма да предоставяме услуги за:

  • дизайн/преработка/стил/бранд
  • SEO оптимизация / консултиране
  • разработка на теми/разширения
  • интеграция на приложения от трети страни (всякакви, които не са създадени за използване на съответната платформа)


Ако има неясноти относно класификацията на нуждите или необходимостите, можете да се свържете с относимия отдел на услугата за разяснение.

VII. Наличие

Услугата е налична само в рамките на хостинг пакетите на Hostico.
Приемането на уебсайтове в тази услуга ще бъде основано единствено на представените условия и разпоредби.
Запазваме си правото да откажем всеки уебсайт по всякакви причини, считани от нас за валидни.

VIII. Ограничаване на управлението

Администрирането ще бъде ограничено само до услугите и приложенията, описани съответно включени на страницата xCMS.
Добавянето/модифицирането/замяната на текст/продукти/изображения или каквото и да е друго съдържание, както и валидирането/регистрирането/одобряването на потребители, поръчки, коментари или каквато и да е друга услуга, съответно вид услуга от този вид или подобна, не е включено в тази услуга.

Успехът на операциите по оптимизация и сигурност също зависи от нивото на персонализация, приложено към приложението на ниво код или база данни.
В случай на силно персонализирани приложения, си запазваме правото да категоризираме изпълнението на операциите като задачи по разработка.

IX. Ограничаване на отговорността

Клиентът потвърдява, че не поемаме отговорност за извършването на административни операции, а именно инсталиране/деинсталиране/актуализиране на разширения/темите, както и за някои настройки, извършени на ниво приложение от клиента. Тези операции могат да доведат до нежелани промени в дисплея, функционалността, производителността и съответно сигурността на приложението. Препоръчваме преди инсталирането/премахването/модифицирането/актуализирането на разширение/тема, да се свържете с нас, за да анализираме страничните ефекти. В случай че е необходимо да възстановим предишното състояние на приложението в резултат на модификации, направени от потребителя, си запазваме правото да извършим операцията само в рамките на часовете за поддръжка.

  • Ние не гарантираме специфична оценка за PageSpeed или време за зареждане - сайтът ще бъде оптимизиран до най-добрия възможен вариант, като се вземат предвид приложението и инсталираните/използваните разширения/темите.
  • Не гарантираме оптимизацията на приложението за всички налични устройства; понякога инсталираните теми/разширения могат да повлияят на работата и отображението на сайта на определени устройства.
  • Не можем да гарантираме успешно завършено обновление. Успехът на едно обновление зависи от няколко фактора, включително нивото на персонализация на приложението и версията на използваното приложение.
  • Актуализации между версии с основни структурни или функционални разлики на същия компонент (приложение, разширение, тема и т.н.) ще подлежат на отделен анализ на разходите и времето. Клиентът ще бъде информиран за този аспект, а последващото продължаване на процеса ще бъде обвързано с тяхното приемане и потвърждение.
  • Какво можем да гарантираме обаче е, че ако актуализацията не бъде успешно завършена, ще възстановим оригиналната версия на сайта. Винаги правим резервни копия преди да изпълним този процес.
  • Не можем да гарантираме непроницаема сигурност. Вероятно има неповдигнати уязвимости, които могат да доведат до експлоатация на приложения/сайтове. Ще внедрим както специфични, така и общи мерки за сигурност. Въпреки това, винаги ще има възможност за компрометиране на приложението/сайта.
  • Защитата срещу определени видове DDoS атаки се извършва на ниво сървър/мрежа.
  • В случай на компромис, ние не можем да гарантираме възстановяването на сайта. Често нападателите нанасят непоправими щети на сайта, а единственото решение е да го възстановите. В тези случаи всичко, което можем да направим, е да ви помогнем да възстановите колкото се може повече данни.
  • Aко клиентът настоява да работи с конкретно разширение, тема, приложение или версия от тях, представени от нас като проблематични, клиентът поема отговорност за инциденти с производителността или сигурността, причинени от него.
  • В никакъв случай не носим отговорност за каквито и да било щети (включително, но не само, загуба на данни или печалба, директни или индиректни, в резултат на прекъсване на работата на сайта/приложението), произтичащи от извършването на представените операции.
  • Запазваме си правото да прекратим предоставянето на тази услуга по всяко време по време на сътрудничеството, като възстановяването на суми в тази ситуация ще се извърши съгласно условията, представени в Финансовия раздел на този документ.
  • Ние не работим с пиратски разширения или теми.
  • В случай на извършване на административни операции, които пряко или непряко засягат мерките, предприети за осигуряване и оптимизация на уебсайта/приложението, операции, извършвани от външни лица за Hostico, си запазваме правото да изискваме закупуването на часове за помощ, за да повторим всички анализи относно производителността/сигурността на уебсайта.
  • Сигурността и производителността на приложение, работещо в споделена среда, са пряко свързани със сигурността и потреблението на ресурси на приложенията, с които съжителства. В тези ситуации на съжителство не поемаме отговорност за сигурността и производителността на приложението, и се препоръчва приложението да бъде стартирано в отделна изолирана среда.
  • Ние не поемаме отговорност в случай на компрометиране на приложението/уебсайта поради разширение или тема, за която актуализирана версия не е предоставена от клиента в ситуации, когато само клиентът има достъп до изтегляне на новата версия. В този случай ситуацията може да бъде решена или чрез възстановяване на чиста резервна копия, ако съществува, действие, което ще бъде извършено безплатно, или чрез повторно сканиране и почистване на приложението, операция, която ще бъде извършена срещу заплащане в рамките на часовете за поддръжка.

X. Услуги за разработка

Модификация или писане на кодови редове, независимо от техния тип (HTML, CSS, JS, PHP, SQL и др.) се класифицира като услуга за разработка и ще бъде таксувана в рамките на часовете за поддръжка.
Hostico си запазва правото да отказва заявки за разработка.
Интерфейсът на сайта не е част от нашата отговорност - ако инсталацията/деинсталацията на разширение повреди външния вид на сайта или ако смяната на темата доведе до неправилно функциониране, непоказване или неправилно показване на някои елементи, решаването на тези ситуации попада в категорията на уеб разработката и ще бъде таксувано съответно.
Актуализирането на разширения, теми, приложения, които са претърпели промени на ниво код или база данни, попада в категорията на услугите за разработка в случаи, когато тяхната актуализация не може да бъде направена без необходимостта от възстановяване/модифициране/актуализиране на тези промени.

XI. Финансов

General

  • Таксите, приложими за тази услуга, се показват в момента на подаване на поръчка за хостинг пакет на Hostico.
  • Таксата за инсталиране е самостоятелна и не включва цената на абонамента за първия месец.
  • Управляваните хостинг услуги имат първоначална такса за настройка, която включва всички услуги xCMS
  • След това таксата за инсталиране, абонаментът ще се плаща за период, еквивалентен на избрания хостинг пакет.
  • Ако се предоставят услуги за разработка, те ще бъдат фактурирани отделно за всяка задача в рамките на часовете за поддръжка
  • Услугата се закупува с хостинг пакет и се активира на съответния домейн или приложение.
  • Услугата не може да бъде прехвърлена на друг домейн или приложение, освен в случаите, когато става въпрос само за промяна на домейн името, управляваното приложение запазва своето състояние.
  • В случай на уебсайтове/приложения, които са силно заразени, Hostico си запазва правото да изиска лечение за дезинфекция в работното време на поддръжката.
  • Всяка повторна абонамент за тази услуга в резултат на нейното прекратяване поради смяна на хостинг провайдера, спиране на употребата на услугата, неплащане или друга причина, считана за валидна от Hostico, ще изисква заплащането на таксата за инсталиране

Възстановявания

Тази услуга не е покрита от 30-дневната гаранция за връщане на парите.
Таксата за начална настройка заедно с абонамента за първия месец ще бъде възстановена само ако заявката за възстановяване бъде направена преди действителната проверка на сайта/приложението да започне.
Възстановявания ще бъдат направени само за суми, платени предварително, и само за цели останали месеци, платени.

Последно обновление: 03.07.2024