Активиране на масово повтарящо се плащане на ниво домейн
В следващото ще разгледаме системата за масови рецурсии в домейни, обяснявайки основната функционалност.
Въведение
Масовото подновяване на домейни е подходящ инструмент за всички клиенти, които имат множество услуги в своя акаунт и желаят да активират периодични плащания за определени или всички домейни в акаунта. В следващото ще преминем през стъпките за активиране на повторения както за всички домейни (накуп), така и за опцията за избор.
Изисквания
Опциите за масово възстановяване ще бъдат видими в клиентския акаунт само след добавяне и валидиране на карта. Ако нямате добавена карта и се нуждаете от помощ по този въпрос, можете да преминете през статията: "Общо управление на картите".
Стъпки
Веднага след влизането в клиентския акаунт на Hostico, ще изберем секцията "Домейни" от лявата страна на страницата.
Както беше споменато в уводната част на статията, за да бъдат видими опциите за повторение, първо трябва да добавите карта към акаунта си. Ако сте добавили картата, тя ще бъде показана в менюто "Действия" по следния начин:
Тук ще забележите 4 опции: Подновяване, Подновяване на всичко, Повтарящо се плащане, Повтарящо се плащане на всичко.
Първите две опции са за генериране на проформа фактури за авансово подновяване, докато последните две са предметите на интерес за тази статия.
Ако е избрано "Повторно плащане", домейните, за които се желае активиране на повторяемост, ще трябва да бъдат проверени ръчно. Въпреки това, ако е избрано "Повторно плащане Всички", всички домейни в акаунта ще бъдат автоматично проверени.
Важно е да се вземе предвид информацията за фактуриране. Ако искаме издаването на фактурата да бъде направено на различна информация от тази на основния акаунт, можем да изберем подконтакт за фактуриране от секцията Контакт.
Внимание! - Ако изберете подконтакт и имате няколко карти в акаунта, преди да потвърдите процедурата, трябва да се уверите, че избраната информация за фактуриране и титулярят на картата съвпадат. Това е важно за коректното фактуриране и последващото счетоводно уреждане от клиента (в случай на плащания, извършени от името на компания).
След като се уверим, че всички аспекти са проверени, финализираме процедурата, като щракнем на Потвърди.
Забележка
Ако сте избрали грешна карта или подакаунт, можете да актуализирате опцията от общата страница на домейна, като директно достъпите името на домейна и го деактивирате от тази страница. Ако не можете да актуализирате тези аспекти, моля, свържете се с търговския отдел, за да разрешите ситуацията.
В момента, в който изберете повторението, ще трябва да проверите валидността на картата. Ако повторението е активно, но картата изтече преди фактурирането на домейна, изтеглянето на сумата вече няма да бъде възможно, с риск домейнът да бъде "суспендиран", а в някои ситуации могат да бъдат необходими допълнителни такси за реактивация.