Платил съм, защо фактурата се появява като неплатена?
Разберете защо се появява неплатената фактура веднага след извършване на плащането и как се обработват плащанията за активиране на услугите. Полезни детайли тук!
Плащанията се обработват ръчно от търговския отдел в реда на получаването им. В случай на висок обем на плащания или усложнения относно плащането, могат да възникнат закъснения между извършването на плащането от клиента и издаването на данъчната фактура, съответно активирането или подновяването на услугите. Въпреки това, в повечето случаи данъчната фактура се издава в рамките на няколко минути след получаването на плащането.
Важно: В последния ден или последните дни на месеца, фактури за плащания, извършени с карта, ще бъдат издавани само в първия работен ден на следващия месец. Въпреки че фактурата ще се появи със статус НЕПЛАТЕНО в този период, поръчаните или подновени услуги ще бъдат обработвани по искане. Това забавяне се определя от счетоводни причини и впоследствие ще бъде издадена окончателна данъчна фактура за получената сума. За подробности относно структурата на фактурата можете да се консултирате с този учебник.
В случай на плащания чрез банков трансфер, препоръчваме да изпратите доказателство за плащане на адресa commercial@hostico.com, ако желаете активиране или удължаване на услугите предварително. Данъчната фактура ще бъде издадена само след получаване на сумата в банковата сметка на Hostico. Обработката на банковите транзакции може да отнеме между 2 и 24 часа за вътрешни трансфери, а в случай на транзакции от чужбина, срокът може да достигне 48-72 часа, в зависимост от издаващата банка.