Често задавани въпроси
Прегледай над +700 статии от документацията на Hostico
Научете основните причини, поради които вашият уебсайт не работи правилно и как бързо да решите тези проблеми.
Разгледайте защо писмената поддръжка (livechat, тикети) се предпочита пред телефонните обаждания за техническа поддръжка. Hostico предлага бързи и документирани решения, налични 24/7.
Тази статия обяснява как можете да проверите определени аспекти на имейл съобщение, което е ФИШИНГ.
Процедурата по миграция може да бъде сложна. Тази статия ви предоставя всичката информация, от която се нуждаете.
В тази статия ще ви предложим няколко съвета, които трябва да следвате, за да останете възможно най-защитени от нападатели.
ModSecurity е защитна стена за уеб приложения, която защитава сайтовете от заплахи като SQL инжекции, злонамерен код и вземане на сесии.
Уеб хостингът е виртуалното пространство, в което се съхраняват файловете и кодът на уебсайта, както и свързаните имейли. Научете повече за неговото значение!
Широчината на лентата е способността на мрежата да предава данни в интернет за определен период от време, влияеща на месечния трафик на уеб хостинг акаунтите.
Необходимо ли е допълнително наблюдение на хостинг услугите? Разбери как Hostico осигурява техническа поддръжка 24/7 и какви рискове крият външните системи.
Предоставяме дистанционна помощ чрез TeamViewer само в екстремни ситуации, по инициатива на екипа на Hostico. Свържете се с нас за повече информация.
Научи как можеш да запазиш разговора от поддръжката на LiveChat Hostico с просто искане към техническия специалист за поддръжка.
Ние предлагаме контролен панел Plesk, идеален за лесно управление на сайтове и имейли. Научете повече за интерфейса Power User View и неговите функции.